Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با همکاری انتشارات جمال مسابقه کتاب‌خوانی «فاطمه‌ شهر قم» را با اهدای جوایز ویژه برگزار می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با همکاری انتشارات جمال مسابقه کتاب‌خوانی «فاطمه شهر قم» را با اهدای جوایز ویژه برگزار می‌کند.

نشر جمال با همکاری آستان مقدس فاطمی هم‌زمان با ایام معصومیه و پاسداشت کریمه اهل‌بیت (س) دو مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب فاطمه شهر قم با جوایز نقدی و غیر نقدی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه اول مسابقه کرامات حضرت فاطمه معصومه (س) سلام الله علیها است که از طریق سایت نشر جمال انجام می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند با مطالعه ۳ کرامت از کرامات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که در سایت نشر جمال قرار داده شده و پاسخ به ۳ سوال مطرح شده یکی از ۱۰ برنده جایزه نقدی باشند.

دومین مسابقه، مسابقه کتابخوانی از کتاب «فاطمه شهر قم» است که علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه بزرگ با جوایز ویژه می‌توانند با خرید این کتاب و پاسخ به ده سوال در سایت انتشارات جمال برنده جایزه ده میلیون ریالی، دو جایزه پنج میلیون ریالی و ۱۴ جایزه نقدی و غیر نقدی بن خرید کتاب شوند.

مهلت شرکت در مسابقه تا ۲ آذرماه است و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه به لینک www.jamalnashr.com مراجعه کنند.

منبع:

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کتابخوانی فاطمه شهر قم برگزاری حضرت فاطمه معصومه مسابقه کتاب خوانی شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود