Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام‌ جمعه موقت جدید سمنان با تأکید بر لزوم کاربردی شدن پژوهش‌ها در کشور، به توفیقات اخیر انصار الله در یمن اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت یمن در آستانه موفقیت بزرگ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ این شهر که نخستین خطبه‌های نماز جمعه به امامت وی بود اظهار داشت: امروز مسئله محوری حلقه مفقوده برنامه‌ریزی‌های پژوهشی در بخش آموزش عالی و دانشگاه‌ها برای تولید علم است که باید به آن توجه بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت بالای جوانان متخصص در عرصه‌های مختلف برای تحقق این هدف، بر لزوم استفاده مسئولان کشور از ظرفیت، توان و تخصص جوانان برای حل مشکلات و معضلات جامعه تأکید و تصریح کرد: در حوزه پژوهش‌ها باید از طرح موضوعات پژوهشی غیرکاربردی پرهیز شود.

امام‌ جمعه موقت سمنان با اشاره به تأکیدات متعدد مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ارتقای کشور در حوزه هوش مصنوعی، این موضوع را مسئله راهبردی کشور در آینده دانست و افزود: باید جامعه دانشگاهی کشور و نخبگان علمی در اسرع وقت برای تحقق دغدغه‌های مدنظر مقام معظم رهبری در این حوزه ورود کنند.

حجت‌الاسلام قدس پور گفت: گرچه امروز به برکت انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران جزو 16 کشور برتر دنیا در تولید محتوای علمی هوش مصنوعی است؛ اما تمرکز مقام معظم رهبری بر روی عقب‌ماندگی کشور در زمینه استفاده و کاربردی کردن این دانش است و باید به آن توجه ویژه شود.

امام‌ جمعه موقت سمنان با اشاره به نفوذ سایبری گروه هکری عصای موسی و دستیابی به اطلاعات محرمانه رژیم صهیونیستی، آن را نشانه تحقیر و شکستن ابهت پوشالی این رژیم جعلی عنوان و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که خود را بزرگ‌ترین ارتش سایبری دانسته و در حالی‌ که بسیاری از مجامع تحقیقات امنیتی مطرح جهان ازجمله شورای آتلانتیک، این رژیم را قدرت برتر سایبری می‌داند؛ با این حمله سایبری ابهت پوشالی خود در این زمینه را نیز از دست داد و با این حمله سایبری و انتشار اطلاعات بسیار محرمانه این رژیم جعلی در اینترنت و فضای مجازی مشخص شد دشمنان در میدان مبارزه، هیچ‌گاه دست برتر را در اختیار ندارند.

قدس‌پور پیش روی انصار الله در یمن را بسیار مهم و استراتژیک ارزیابی و تصریح کرد: امروز انصار الله یمن در آستانه موفقیت بزرگ در این کشور و  منطقه مأرَب است؛ چراکه با تسلط بر این مناطق، بر 30 درصد خاک یمن مسلط می‌شود؛ در حالی‌ که 70 درصد نقاط جمعیتی این کشور را تحت مدیریت خود خواهد گرفت.

وی این پیشروی‌ها را نشانه شکست توطئه‌های نظامی سعودی، آمریکایی، صهیونیستی دانست و افزود: این کشورهای استکباری خطر شکست را احساس کرده و با دسیسه‌های مختلف به دنبال جلوگیری از پیشروی انصار الله با سازوکار‌های سیاسی و قطعنامه‌ها هستند.

امام جمعه گرگان: مردم و مسئولان برای مدیریت مصرف گاز در استان برنامه‌ریزی کنند صنایع و زیرساخت‌های استان مرکزی وضعیت قابل قبولی ندارند آیت‌الله درّی نجف‌آبادی: ریل‌گذاری اقتصاد کشور باید اصلاح شود

امام‌ جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه دشمنان مستکبر یمن می‌خواهند محور مقاومت را از رسیدن به دستاورد‌های بزرگ بازدارند تصریح کرد: با حمایت همه کشور‌های مسلمان منطقه و روحیه جهادی مردم این کشور به‌زودی پیروزی از آن ملت مبارز یمن و جبهه مقاومت در این کشور خواهد بود.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه موقت سمنان انصار الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد