Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: روال بازی به همان شکلی بود که ما حدس زده بودیم و روی ضد حملات برنامه‌ریزی خیلی خوبی داشتیم.

خبرگزاری میزان - علی‌اصغر کلانتری در نشست خبری پس از دیدار فجر سپاسی شیراز مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

‌*می‌دانستیم بازی سختی مقابل پیکان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان به همین سادگی به صدر جدول نیامده، می‌دانستیم که بازی پرفشار و سختی را در پیش داریم. همانطور که مسئولان پیکان هم اعلام کرده بودند که مقابل فجر سپاسی بازی راحتی نخواهیم داشت.

*لطف خداوند و تلاش و کوشش بچه‌های ما مخصوصا در نیمه اول همه چیز را نشان داد. روال بازی به همان شکلی بود که ما حدس زده بودیم و روی ضد حملات برنامه‌ریزی خیلی خوبی داشتیم. در نیمه اول روی ضدحمله توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم وقتی تیم‌مان جلو است و سه امتیاز بازی را در دست دارد، حریف تلاش می‌کند که زودتر به دروازه تیم ما برسد.

*تیمی هم که در خانه خودش بازی را باخته باشد روی هوا بازی می‌کند و از روی ارسال‌ها می‌خواهد موقعیت گل بسازد. ما سعی کردیم که یک دفاع متمرکز داشته باشیم. خط دفاعی و هافبک‌های ما خیلی تحت فشار بودند، اما خیلی خوب توانستند توپ‌ها را جمع کنند.

*متأسفانه در این بازی سه تا از بازیکنان‌مان دچار مصدومیت شدند و هر سه تعویض ما به دلیل مصدومیت بازیکنان‌مان بود، اما دنبال تلف کردن وقت نبودیم.

*تیم‌مان به ۱۳ یا ۱۴ نفر وابسته نیست. ما یک تیم ۳۰ نفره داریم که ۵ بازیکن جوان دارد. این‌ها به زودی رو می‌شوند و خودمان و آینده کشور از این جوانان استفاده خواهند کرد. امروز سه، چهار بازیکنان‌مان را نداشتیم، سیروان قربانی که در بازی با استقلال یکی از بهترین بازیکنان‌مان بود را امروز نداشتیم، فرزان دانا، شهرام گودرزی و رضا خانی را هم نداشتیم. در بازی دو نفر از بازیکنان‌مان به دلیل دوندگی بسیار زیاد دچار مصدومیت شدند که ان‌شاءالله برطرف شود. ما بازیکن داریم که جایگزین کنیم، هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. دوندگی و تلاش از خصیصه‌های تیم فجر شهید سپاسی است.

*اگر ما میزبان باشیم و یک زمین صاف نداشته باشیم اولین کسی که ضرر می‌کند تیم خودمان است. همین زمین چمن حافظیه چند ماهی است در حال تلاش برای ترمیم آن هستند و ما هم چاره‌ای نداریم. ان‌شاءالله روز به روز بهتر شود و امیدواریم ورزشگاه پارس هم حدود دو ماه دیگر آماده شود و در نیم‌فصل به ورزشگاه پارس برویم. شما تیم ما را با تیم پیکان از لحاظ قدی مقایسه کنید می‌بینید که بازیکنان ما همه ریزنقش هستند. دوست داریم روی زمین بازی کنیم، ان‌شاءالله که زمین درست شود و ما روی زمین بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: پیروزی ارزشمند فجرسپاسی مقابل پیکان/ شاگردان کلانتری با ۳ امتیاز به شیراز بازگشتند

انتهای پیام/

 

برچسب ها: علی‌ اصغر کلانتری فجر سپاسی فجر شهید سپاسی لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال علی اصغر کلانتری فجر سپاسی فجر شهید سپاسی لیگ برتر فوتبال بازیکنان مان بازیکنان ما فجر سپاسی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم