Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@15:34:05 GMT

مرگ فوتبالیست ۱۷ ساله با شلیک پلیس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۹۶۱۳

مرگ فوتبالیست ۱۷ ساله با شلیک پلیس


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ فوتبال آرژانتین امروز به دلیل کشته شدن «لوکاس گونزالس» توسط نیروهای پلیس در عزا فرو رفت. سایت ESPN نوشت که بازیکن ۱۷ ساله فوتبال که در تیم جوانان «باراکاس سنترال» توپ می‌زد، در شهر بوینس آیرس با شلیک گلوله پلیس کشته شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که لوکاس در ماشین به همراه ۳ بازیکن هم سن و سال خودش در حال بازگشت از تمرین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ مامور پلیس پس از این اتفاق تعلیق شده‌اند و تحقیقات برای بررسی علت کشته شدن لوکاس آغاز شده است. به گفته خانواده گونزالس، پلیس که لباس غیرنظامی پوشیده بود، لوکاس و دوستانش را پس از توقف در مقابل یک مغازه دستگیر کرد.

پلیس مدعی شد که این نوجوانان عمل مشکوک انجام دادند و از دست پلیس فرار کردند. در طی فرار حداقل یک گلوله به سر لوکاس گونزالس اصابت کرد. او در همان موقع به بیمارستان برده شد ولی پس از گذشت یک روز درگذشت.

مارسلو دی‌الساندرو، مامور پلیس شهر در کنفرانس خبری اعلام کرد که این پرونده در حال بررسی است و اگر پلیس خارج از قانون عملی انجام داده باشد، برای مجازات کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری زهره کودایی گونزالس طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری زهره کودایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد

  به گزارش تابناک به نقل از «تایمز هند»، مادری پسر شش ساله خود را که دارای معلولیت بود به رودخانه پر از تمساح پرتاب کرد و باعث مرگ او شد.

به گزارش پلیس محلی، جراحات عمیقی ناشی از دندان‌های تمساح بر بدن بی‌جان او دیده شده است.

بیشتر بخوانید: خطر حمله «گاندو» در پی وقوع سیلاب در بلوچستان

بنا بر این گزارش مادر این کودک بار‌ها از پدر خواسته بود او را دور بیندازد. این زوج همچنین یک پسر دو ساله دیگر دارند و گفته می‌شود که بار‌ها به خاطر نقص گفتاری پسر بزرگترشان با هم دعوا می‌کنند.

یک افسر پلیس به رسانه‌های محلی گفت که این یک پرونده قتل بوده و زن و شوهر هر دو بازداشت شده‌اند.

 

رویداد24

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه معروف در ایران: سال ۱۴۰۱ پلیس کشته داد اما نکشت | دانشجو و استادی اخراج نشد | فیلم
  • هت تریک لوکاس مورا در آمسترادم و راهیابی تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا (8 می 2019) / فیلم
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • قاتل در دام پلیس یزد
  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد