Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@03:03:50 GMT

«پرسپولیس» گم شده است!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۹۶۸۶

«پرسپولیس» گم شده است!

فرارو: در پرسپولیس شرایط چندان خوب نیست؛ برخلاف ادعای کادرفنی این تیم که پرسپولیس بحرانی ندارد، این تیم مشخصا در راه رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز به مشکل خورده است. پرسپولیس در هفته پنجم از بردن مس رفسنجان هم عاجز ماند تا حالا بعد از سه هفته متوالی، امتیاز از دست بدهد و سه امتیاز‌های سرنوشت ساز را یکی پس از دیگری از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، این تیم ابتدا در هفته سوم برابر آلومینیوم اراک شکست خورد و اولین ناکامی فصل را تجربه کرد. هفته چهارم و دیدار برابر گل گهر، دومین هفته متوالی بود که پرسپولیس راه بردن را گم کرد و این بار برابر شاگردان قلعه نویی به تساوی رسیدند. نهایتا عصر امروز جمعه هم این تیم برابر مس رفسنجان با تساوی یک – یک متوقف شد تا حالا بعد از ۳ بازی فقط ۲ امتیاز گرفته باشد و نشانی از تیم مدعی قهرمانی نداشته باشد.

برای پرسپولیس در بازی امروز مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی گل مساوی را زد، ولی او هم مثل دیگر بازیکنان پرسپولیس روز چندان خوبی را سپری نکرد. این تیم در خط دفاعی هم دوباره نتوانست کلین شیت کند تا همچنان دروازه اش باز شود. این بار روی یک ضربه ایستگاهی و از فاصله دور، عقیل کعبی دروازه پرسپولیس را گشود تا خط قوت فصول پیش پرسپولیس، در این فصل عملا به مشکل برخورده باشد.

نتایجی که پرسپولیس در این سه هفته گرفته در حد تیم قهرمان نبوده و به نظر می‌رسد این تیم علاوه بر انسجام و پیروزی، موارد دیگری را هم «گم» کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، ملوانی‌ها امیدوار بودند در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه مناسبی مواجه شوند تا مسیر صعودشان به نیمه نهایی هموار شود، اما حالا شاگردان مهدی تارتار باید به نقش جهان بروند و رودرروی سپاهان قرار بگیرند.

‌ملوان اگرچه این فصل در نقش جهان توانست سپاهان را شکست دهد، اما به هر حال رویارویی با تیم ژوزه مورایس سخت‌ترین قرعه ممکن برای آنها محسوب می‌شود. در غیاب پرسپولیس و استقلال سپاهان از نظر جدول لیگ برتری مهم‌ترین تیم به حساب می‌آید.

جالب اینکه فصل گذشته سپاهان در استادیوم نقش جهان با شکست برابر پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و حالا آنها در این استادیوم برابر مهدی تارتار قرار خواهند گرفت که میلاد سرلک و محمد عمری را در ترکیب دارد.

ملوان البته این فصل از پرسپولیس، تراکتور و استقلال هم امتیاز گرفته تا به نوعی در رقابت با تیم‌های مدعی عملکرد خوبی را از خود نشان داده باشد.

به هر حال قوی سپید که این فصل چالش بهترین رتبه تاریخ لیگ برتر را فعلا با موفقیت پشت سر گذاشته، برای کسب سهمیه لیگ نخبگان چاره‌ای جز سه برد متوالی در جام حذفی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است