Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:03:22 GMT

گزارش زنده؛ استقلال 0 – 0 نساجی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۹۷۰۰

گزارش زنده؛ استقلال 0 – 0 نساجی

در دیداری از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال برای بازگشت به صدر جدول رده بندی در پی پیروزی برابر نساجی است.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از آخرین دیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی میزبان نساجی است. مهمترین اتفاق این بازی، بازگشت هواداران به استادیوم پس از گذشت نزدیک به 22 ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تلاش های صورت گرفته، 5 هزار نفر از هواداران آبی های پایتخت و نماینده قائمشهر، مجوز حضور در استادیوم را کسب کرده اند.

 

استقلال که در 3 هفته نخست لیگ برتر توانست برنده از زمین خارج شود، در هفته چهارم با نتیجه تساوی یک – یک مقابل فجرسپاسی متوقف شد و پس از پیروزی روز گذشته آلومینیوم، شاگردان مجیدی صدر جدول را از دست دادند و حالا در پی کسب 3 امتیاز خانگی و باز پس گیری رتبه نخست جدول هستند.

 

آبی های پایتخت امروز و پس از گذشت مدت ها، از حمایت هواداران خودی در استادیوم آزادی برخوردار هستند. شاگردان فرهاد مجیدی امیدوار هستند در پاگشای هواداران به ورزشگاه، شیرینی خوبی را به آنها تقدیم کنند.

 

در سمت مقابل نیز نساجی حضور دارد. آنها سرمربی خودشان را به دلیل محرومیت روی نیمکت ندارند. شاگردان ساکت الهامی پس از پیروزی در هفته نخست، در سه بازی گذشته 2 بار تن به شکست دادند و مقابل گل گهر به نتیجه تساوی دست پیدا کردند و حالا امیدوارند با کسب نتیجه مطلوب برابر استقلال، از بحران خارج شوند.

 

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های استقلال و نساجی را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از هفته پنجم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر 
جمعه: 28/08/1400 ؛ ساعت: 18:00 
ورزشگاه: آزادی تهران /  با حضور 5 هزار تماشاگر 
گروه داوری: علیرضا فغانی/ کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – فرهاد مروجی ؛ داور چهارم: سیدمهدی مرجان‌زاده / ناظر: محمد رضا فلاح

 

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی محمد حسین مرادمند سیاوش یزدانی محمد دانشگر مهدی مهدی‌پور آرش رضاوند جعفر سلمانی کوین یامگا امیرحسین حسین‌زاده امین قاسمی‌نژاد رودی ژستد

سرمربی: فرهاد مجیدی

 

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی سعید غلامعلی بیگی امیر مهدی جانملکی رضا جعفری ایوب کلانتری عبدالکریم اسلامی حامد شیری مرتضی منصوری حسن نجفی شاهین طاهرخانی اکبر صادقی

سرمربی: ساکت الهامی

نساجی مازندران استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران استقلال تهران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر

سپاهان و استقلال خوزستان در نقش جهان به مصاف هم می روند.

طرفداری | سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ خلیج فارس از ساعت 18:10 پذیرای استقلال خوزستان است.

ترکیب 11 نفره سپاهان برای این دیدار بدین شرح است: 

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن