Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردانش از شکست مقابل فجرسپاسی درس گرفته باشند.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از مصاف با فجرسپاسی اظهار داشت: به نظرم ما خوب شروع کردیم و می‌دانستیم که مقابل تیم باپتانسیلی بازی می‌کنیم و شکل خوبی دارد. جلوی این مدل تیم‌ها اگر شما گل بخورید کار خیلی سخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه ما گل خوردیم تمام راه‌ها را امتحان کردیم ولی متاسفانه نه سرعت بازی خیلی خوب بود که دیوار دفاعی را بشکنیم نه شانس با ما یار بود چون چند موقعیت خوب هم داشتیم. به نظرم از می‌توانستیم به سرعت بازی بیشتر اضافه کنیم نتیجه عوض می‌شود.

او ادامه داد: بالاخره روز روز ما نبود. این طبیعی است. شرایط به نفع ما رقم نخورد ولی به تیم فجر هم تبریک می‌گویم و حریف هم مزد تلاشش را گرفت. این نتیجه از شایستگی بچه‌ها ما کم نمی‌کند، بچه‌های ما باید بدانند که به راحتی تمرکزشان را دست ندهند و صد در صد تمرکز داشته باشند. 

سرمربی تیم پیکان درمورد اینکه آیا بازیکنانش خودشان را از پیش برنده می‌دانستند گفت: نه من اینطور فکر نمی‌کنم. ما درون بازیکنان نیستیم ولی سرعت ما پایین بود و لحظاتی که باید سریع بازی می‌کردیم اینطور نبودیم. بچه‌ها هر چه داشتند را در زمین گذاشتند و باید یاد بگیرند که علیرغم فوتبال زیبا نباید نتیجه را از دست بدهند. هر عدم تمرکزی می‌تواند به ما ضربه بزند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجتبی حسینی پیکان تهران مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی

آلومینیوم با پیروزی مقابل پیکان 34 امتیازی شد

طرفداری | تیم های پیکان تهران و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) به مصاف هم رفتند. محمدحسین زاهدی فرد داور این بازی بود.

دیدار دو تیم تا لحظات پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود اما در دقیقه 83 روی کرنر ارسالی امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی با ضربه سر دروازه پیکان را باز کرد تا آلومینیوم با همین گل سه امتیاز بازی را مال خود کند.

با این پیروزی آلومینیوم 34 امتیازی شد و موقتا به رتبه هشتم جدول صعود کرد. پیکان نیز 25 امتیازی باقی ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏