Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی " امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: بسیجیان همواره در تمام صحنه‌های نقش آفرینی دارند و همیشه پیشرو هستند و دانشجویان و طلاب و اقشار مختلف در سازندگی و عمران و آبادی و مقابله با ضد انقلاب داخلی و مقابله با ویروس کرونا ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی گفت: بسیج خستگی ناپذیر و مقاوم در برابر ارزش‌های اسلامی است و از سختی‌ها و مشکلات نمی‌هراسد و در مواجهه با مشکلات سستی نشان نمی‌دهد.

او در فرزای دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز عصای سفید و اول آذرماه اظهار داشت: روشندلان از شور و نشاط زندگی برخوردارند و باتوکل به خدا سختی را پشت سرگذاشتند و غیرممکن‌ها را ممکن کردند.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: نهاد‌های حمایتی و دستگاه‌های مختلف و نیکوکاران و خیران به کمک این روشندلان و خانواده‌های آن‌ها بشتابند واشتغال و مناسب سازی معابر و تسهیل امر ازدواج و دیگر مشکلات آنان از امور ضروری است.

شاهرخی تصریح کرد: آینده برای لرستان امید بخش است، اما به شرط انسجام دستگاه‌های اجرای و تلاش و شبانه روزی مردم تحقق پذیر است و دولت با کمک نهاد‌های مربوطه اقدامات خوبی را آغاز کرده است و ما نیز باید همراه با حرکت دولت تلاش کنیم و عقب نمانیم.

او همچنین گفت: تجربه سه دهه گذشته نشان می‌دهد که لرستان به هردلیلی از برنامه‌ها و اقدامات دولت‌ها عقب مانده و لرستان باید همراه با برنامه‌های کلان دولت حرکت کند تا عقب ماندگی‌ها جبران شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بنیاد مستضعفان سه تفاهم نامه در زمینه مسکن با مسوولان استان امضا کرده و مدیران مربوطه باید به سرعت سهم لرستان را مطالبه کنند افزود: بنیاد مستضعفان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این راستا هزینه می‌کند و لرستان نیز باید با سرعت و استمرار این مسئله را پیگیری کند.

شاهرخی اظهار داشت: لرستان باید از رویداد‌های امید بخش دولت انقلابی بهره‌مند شود و در این راستا مسولان استان باید تلاش کنند وحرکت هماهنگ همه دستگاه‌های استانی باید محقق شود.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عطا حسن پور با اشاره به آخرین مرحله از کاوش باستان شناسان از تپه قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: اولین لایه نگاری به روش نوین، علمی و هدفمند در تپه قلعه انجام شد و در آخرین کاوش‌ها به این نتیجه رسیدیم که سکونت انسان در این تپه به دوران قبل از عصر مفرغ یعنی مس و سنگ و حدود پنج هزار و ۴۰۰ سال پیش برمی گردد.

وی اظهارداشت: در اجرای فصل جدید کاوش باستان شناسان از تپه قلعه فلک الافلاک، عرصه‌ای به طول ۲۵ متر و عرض دو متر مورد کاوش و بررسی قرار گرفت که بقایای سکونت انسان در چندین دوره تاریخی کشف شد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، پرونده قلعه فلک الافلاک و دره خرم آباد سال گذشته برای ثبت در میراث جهانی به عنوان سهمیه ۲۰۲۴ ایران به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، یونسکو، ارسال شده است که این کاوش هدفمند و علمی با شناخت لایه‌های دقیق باستان شناسی برای پیوست تاریخی و علمی پرونده ثبت جهانی بسیار بااهمیت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید