Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی از عملکرد شاگردانش برابر پیکان تمجید کرد. به گزارش ایسنا، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در نشست خبری پس از دیدار با پیکان که با برتری یک بر صفر تیم شیرازی خاتمه یافت، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سخت و پرفشاری داریم زیرا این تیم به راحتی در صدر قرار نداشت. به لطف تلاش و کوشش بازیکنان موفق شدیم با آنالیزی که داشتیم، پیکان را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و روی ضدحملات برنامه داشتیم. در همان نیمه اول توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم قابل پیش‌بینی بود که حریف در خانه، ما را تحت فشار بگذارد و رو به بازی مستقیم و ارسال از کناره‌ها بیاورد. خط هافبک و خط دفاع عملکرد خوبی داشتند و با وجود تحت فشار بودن، عملکرد خوبی داشتند. سه تعویض اجباری به دلیل مصدومیت داشتیم که جزو بازیکنان اصلی ما بودند و به دنبال وقت‌کشی نبودیم.

کلانتری در خصوص دوندگی زیاد بازیکنان تیمش گفت: ما شاکریم که تیم ما به ۱۴ نفر وابسته نیست و تیمی ۲۳ نفره هستیم. ۴ بازیکن جوان داریم که به زودی از آن‌ها رونمایی می‌شود و کل کشور درباره آن صحبت خواهند کرد. سیروان قربانی که یکی از بهترین بازیکنان ماست، نداشتیم و چند بازیکن ما هم غایب بودند. دوندگی، خصیصه تیم ماست و هر بازی شرایط خاص خود را دارد.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص شرایط میزبانی ورزشگاه خانگی‌شان گفت: اولین کسی که از شرایط زمین چمن حافظیه ضرر می‌بیند، ما هستیم. روی همین چمن هم کار شده و روز به روز بهتر می‌شود اما از ۲ ماه دیگر که زمین پارس آمده شود، سعی می‌کنیم در آن زمین از حریفان میزبانی کنیم‌.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال فجر سپاسی استانی ورزشی تیم فوتبال فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند