Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:27:50 GMT

تیم فوتبال ساحلی ایفا اردکان از سد پارت سمنان گذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۰۱۹

تیم فوتبال ساحلی ایفا اردکان از سد پارت سمنان گذشت

به گزارش ایرنا، این مسابقات به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی صدرشیمی یزد، زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در زمین محمودآباد یزد برگزار شد.  

مسابقات از روز یکشنبه هفته جاری در گروه دوم به صورت دوره‌ای و مجتمع با حضور تیم‌های صدرشیمی یزد، ایفاسرام  اردکان، شهرداری بندرعباس، پارت سمنان و سرخ‌پوشان سقز کردستان آغاز شده بود که در پایان ۲ تیم استان یزد شامل صدرشیمی و ایفا اردکان به ترتیب اول و دوم شدند و به مرحله نهایی صعود کردند که زمان و مکان این مرحله متعاقبا اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور با حضور ۲۵ تیم در پنج گروه همزمان در مناطق مختلف کشور در حال برگزاری است که ۲ تیم برتر از هرگروه به مرحله دوم صعود می‌کند.

در گروه یک تیم‌های صنعت فرش حداد اصفهان، شهریار ساری، ملوان بندرانزلی، ملوان بندرگز و نماینده زنجان حضور دارد و در گروه سوم تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، سیاه کوه اردکان، فولادهرمزگان، موج سواران ساحل نوشهر و وحدت چمران ماهشهر با هم رقابت می‌کنند.

در گروه چهارم  پاس جوان گناوه، دریانوردان بوشهر، شهرداری چلیچه، طوفان طاهروئیه سیریک و آبی‌پوشان کاشان و در گروه پنجم تیم‌های شهرداری دشتی پارسیان، شاهین خزر رودسر، سپاهان سمنان،  شهدای عنبرآباد و تاج کرمان حضور دارد.

در پایان رقابت‌ها، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی که زمان و مکان آن متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام می‌شود، صعود می‌کند.  

۱۴ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد (مردآباد) یزد راه‌اندازی شد و  فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان با شکل گیری همین باشگاه آغاز شد .

هم‌اکنون فوتبال ساحلی یزد در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

برچسب‌ها فوتبال سمنان یزد وزارت ورزش و جوانان اردکان فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سمنان یزد فوتبال سمنان یزد وزارت ورزش و جوانان اردکان فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج