Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:59:02 GMT

شکست شهرکرد مقابل نایب‌قهرمان فوتبال بانوان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۲۰۲

شکست شهرکرد مقابل نایب‌قهرمان فوتبال بانوان آسیا

صادق میراحمدی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بانوان فوتبالیست ملی پوشان شهرکرد در دومین دیدار خود در لیگ برتر مقابل شهرداری سیرجان نایب‌قهرمان فوتبال آسیا به میدان رفتند و نتیجه را هفت بر صفر واگذار کردند اما این دیدار یک بازی خوب برای تیم شهرکرد به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه شرایط بازی روز جمعه مقابل شهرداری سیرجان در مقایسه با دیدار قبلی راضی‌کننده‌تر بود، تصریح کرد: تنها یک یا ۲ بازیکن ملی پوشان شهرکرد تجربه حضور در مسابقات لیگ برتر را دارد و این بازی باعث شد تا از ترس و اضطراب ورزشکاران برای رویارویی با قهرمانان این رشته کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراحمدی یادآور شد: تا دیدار پنجم نمی‌توان درباره شرایط تیم نظر قطعی بیان کرد اما تمام تلاش این است که با مدیریت وضعیت روحی و روانی اعضای تیم، توان فیزیکی بازیکنان برای دیدارهای آینده حفظ و تقویت شود.

وی شکست مقابل نایب‌قهرمان آسیا را یک تجربه برای تیم ملی پوشان دانست و گفت: تا پایان لیگ فرصت برای جبران شکست و کسب نتایج بهتر وجود دارد.

به گزارش ایرنا، هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور روز جمعه با برگزاری ۶ دیدار در مناطق مختلف پیگیری شد که بازی میان تیم‌های ملی پوشان شهرکرد و شهرداری سیرجان با نتیجه هفت بر صفر به سود سیرجانی‌ها در ورزشگاه انقلاب شهرکرد به پایان رسید.

بانوان فوتبالیست ملی پوشان شهرکرد در دیدار بعدی خود به مصاف زارع باتری سنندج خواهند رفت.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری شهرداری سیرجان فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری شهرداری سیرجان فوتبال بانوان چهارمحال وبختیاری شهرداری سیرجان فوتبال بانوان ملی پوشان شهرکرد شهرداری سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم

به گزارش ورزش سه، ماشین گلزنی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا که تا پیش از فینال رقابت‌ها موفق به زدن هفت گل شده است و با اختلاف در صدر جدول گلزنان جای دارد، پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان که با صعود ملی‌پوشان به فینال همراه بود، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد‌.‌

سعید احمدعباسی در نشست خبری پس از دیدار با ازبکستان به خبرنگاران گفت:  تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

 تیم ملی فوتسال ایران روز یک شنبه و از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند میزبان خواهد رفت

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند