Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ حسین انوری در نشست خبری با گرامیداشت هفته بسیج گفت: ۳۶ عنوان برنامه با ۱۴۵ زیر برنامه طی هفته بسیج اجرا می‌شود که مهترین برنامه‌ها برپایی میز خدمت در سه نقطه شهر یاسوج مصلی امام خمینی(ره)،  شهر مادوان و منطقه سرآبتاوه است که مدیران استانی و شهرستانی پاسخ‌گوی مردم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بویراحمد گفت: با توجه به فصل بارش رزمایش پاکسازی شهر یاسوج با مشارکت پایگاه مقاومت و شهرداری یاسوج برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی پویش من و رفیق شهیدم خبر داد و افزود: این برنامه را پیشکسوت جنگ و دوران دفاع مقدس در فضای مجازی با بیان خاطراتی از شهدا  اجرا خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به تجلیل از فعالان عرصه بسیج گفت: نشست بصیرت در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، تجدید میثاق با شهدا در روز پنجشنبه‌ و حضور در خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انوری در ادامه سخنان خود در جمع اصحاب رسانه شهر یاسوج از
پویش نذر خون خبر داد و گفت:  دیدار با ۳۰ نفره از خانواده شهدا به صورت نمادین، توزیع بسته‌های معیشتی و توزیع ۸۰ جهیزیه به نوعروسان از برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به دیدار بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: عصاره هفته بسیج در سوم آذر و گردهمایی بزرگ بسیجیان در مصلای شهر یاسوج اجرای برنامه و بهره‌مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی یاسوج مقاومت شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد