Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-04@18:53:37 GMT

برگزاری کارگاه مدیریت تیم‌ سازی بیمه کوثر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۷۰۷

برگزاری کارگاه مدیریت تیم‌ سازی بیمه کوثر

امتداد - کارگاه «مدیریت تیم‌ سازی» با حضور تعدادی از معاونان، مدیران و کارکنان شرکت بیمه کوثر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مسعود طاهری با تشکر از امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور، مدیرعامل ساتا که مطالب بسیار ارزشمندی را در ابتدای کارگاه ارایه دادند، خاطرنشان کرد: در این کارگاه یک‌روزه، مدیرعامل شرکت، استادان دولت‌یار و نظری جدیدترین دیدگاه‌ها، روش‌ها و محتوای علمی را در قالب چهار موضوع «ویژگی‌های یک تیم خوب، تصمیم‌گیری در تیم‌های کاری، اصول تیم‌سازی حرفه‌ای و چالش‌های موجود در تیم‌ها» مطرح و درباره آن بحث کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعطای مدرک شرکت در این دوره به حاضران در این کارگاه خبر داد و گفت: با توجه به بازخورد مثبت درباره موضوع و سطح علمی این کارگاه، امیدوارم بتوانیم با تداوم برگزاری جلساتی از این دست، به افزایش مهارت و توانمندی همکاران بیمه کوثر کمک کنیم تا در نهایت شرکت بیمه کوثر از آن بهره‌مند شود و در مسیر تعالی با قدرت و سرعت بیشتری حرکت کند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه نویسندگی با عنوان «انتقال تجربه و مبانی داستان نویسی برای کودکان - دوره دوم» توسط میز کودک حوزه هنری با حضور «کلر ژوبرت» نویسنده و تصویرگر کتاب کودک به مدت ۲ روز در رشت برگزار می‌شود.

این کارگاه در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه هنری گیلان برگزار می‌شود لذا علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با این شماره ۰۹۱۱۳۳۳۹۱۵۲ تماس حاصل کرده و یا به این آیدی @artguilan مراجعه کنند.

گفتنی است؛ «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی، کارشناس علوم تربیتی، کارشناس ارشد ادبیات کودک و دارای مدرک تحصیلات حوزوی است، کار داستان‌نویسی و تصویرگری را از سال ١٣٧٥ آغاز و بیش از ۵۰ عنوان کتاب به دو زبان فارسی و فرانسه در کارنامه خود دارد.

کد خبر 6095889

دیگر خبرها

  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی