Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:35:33 GMT

مدیریت جهادی تنها راه برون‌رفت از مشکلات است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۷۲۵

مدیریت جهادی تنها راه برون‌رفت از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله شعبانی ظهر امروز در رزمایش جهادگران بسیجی با تقدیر از فعالیت‌های جهادی نیروهای بسیج در صحنه‌های مختلف، اظهار کرد: از صحنه‌هایی که انسان همیشه آرزو می‌کند در آنجا حضور داشته باشد، لحظه‌ای است که یک جوان بسیجی آجری را در روستاهای دورافتاده روی آجر دیگر قرار می‌دهد و یا بسته معیشتی را به خانواده‌ای نیازمند اهدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوادث مختلف بسیج و نیروهای جهادی صحنه‌های زیبایی از عرصه خدمت‌رسانی به مردم را رقم می‌زنند، گفت: زمانی که شما وارد منطقه‌ای می‌شوید با خرابی مواجه هستید، اما هنگام خروج و بازگشت این شما هستید که آبادانی را در آنجا ایجاد خواهید کرد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امروز قلب من با شماست و امیدوارم در ثواب کار شما نیز شریک باشم، خاطرنشان کرد: کشور با مشکلاتی در عرصه‌های مختلف از جمله مسائل اقتصادی روبرو است و آنچه می‌تواند نجات بخش کشور باشد، روحیه بسیجی و کار جهادی است.

وی با بیان اینکه هیچ راهی جز مدیریت جهادی برای رفع مشکلات در شرایط فعلی وجود ندارد خطاب به مسئولان یادآور شد: بسیج همیشه پای کار بوده و هست اما آنچه نسبت به بسیج ضرورت دارد، لزوم حمایت مسئولان از آنها است.

شعبانی با تاکید بر اینکه باید شرایطی ایجاد شود تا مسئولان خواسته‌ها و دغدغه‌های بسیجیان را بشنوند، گفت: جوان بسیجی تنها برای رضای خداوند در حال کار جهادی است، کاری که وظیفه مسئول مربوطه آن منطقه است، اما حالا که او به صورت جهادی وارد این عرصه شده، مسئولان باید از این جوانان حمایت کنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج در طول دو سال گذشته پس از شیوع کرونا، اظهار کرد: اجرای یک‌هزار و ۲۵۵ پروژه در سطح استان با هزینه‌ای بالغ ۹۰ میلیارد تومان و اهدای یک‌هزار و ۴۵۰ بسته جهیزیه به ارزش ریالی ۲۴ میلیارد تومان به خانواده‌های کم برخوردار تنها گوشه‌ای از خدمات جوانان این استان در دو سال گذشته است.

امام جمعه همدان افزود: امروز باید به جهانیان نشان دهیم این کشور چه جوانان و نیروهای بی‌نظیری دارد که تنها برای رضای خداوند و گره گشایی از مشکلات مردم، با تمام وجود به میدان آمده‌اند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت جهادی خدمت در مناطق محروم امام جمعه همدان روحیه بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسکندری ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: روایان پیشرفت روایتگر دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه صنعت و تولید است.

مسوول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تولید در سرفصل‌های مختلف بیان کرد: تولید محور محرکه اقتصاد، معیشت و رفاه اجتماعی است و باید بیشتر به آن توجه شود.

اسکندری با اشاره به نقش جامعه کارگری در سرزندگی و پویایی تولید اضافه کرد: تولید و اشتغال بدون حضور و فعالیت کارگران بی معنا است و لذا می‌طلبد نگاه ویژه ای به جامعه کارگری صورت گیرد.

به گفته وی روایت پیشرفت و امید آفرینی جامعه و انتشار در سطح اقشار جامعه که با همکاری بسیج کارگری، اداره کار و بسیج رسانه صورت می‌گیرد باید مستمر باشد.

مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: بسیج موجب تقویت همبستگی و تعامل بین دستگاه‌ها، نهادها، مسؤولان و مردم در بخش‌های مختلف شده است.

اسکندری با الهام گیری از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه کار و تولید اضافه کرد: دشمن دنبال فروپاشی اقتصادی در کشور است و جلوی این فاجعه با تلاش افسران تولید و اشتغال گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید در رفع مشکلات جامعه نقش مهم و حیاتی دارد، افزود: مردمی سازی اقتصاد و تولید با همت، سرمایه و ابتکار مردم محقق می‌شود.

کد خبر 6092162

دیگر خبرها

  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان