Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@21:58:48 GMT

جدیدترین روش کاشت مو در ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۸۲۹

جدیدترین روش کاشت مو در ایران و جهان

 با توجه به دلایل گفته شده انجام کاشت مو به عنوان راه حل دائمی جلوگیری از ریزش و طاسی موی سر امروزه با روش های جدیدی انجام می شود که می توان با استفاده از این روش ظاهر جذاب و زیبای خود را به صورت بازگرداند.

کاشت مو چیست؟

به صورت کلی می توان گفت کاشت مو فرآیندی است که با استفاده از آن می توان با استفاده از متد های گوناگون موهای طبیعی فرد را از قسمت هایی از سر و یا بدن برداشت نمود و در محل مورد نظر کاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از موی طبیعی خود فرد در پیوند مو سبب می شود که بالاترین میزان تطبیق را با بدن فرد داشته باشد و نتیجه بخشی و طبیعی بودن آن به بالاترین میزان ممکن برسد.

کاشت مو در متد های مختلف شامل سه روش کلی است که عبارتند از: برداشت واحد فولیکولار مو یا همان گرافت مو از محل مورد نظر ، آماده ساختن گرافت های برداشت شده جهت انجام کاشت و در آخر کاشت گرافت ها بر اساس متد مورد نظر.

انواع روش های کاشت مو

امروزه کاشت مو به روش های مختلفی اعم از روش جراحی و غیر جراحی در کلینیک های معتبر انجام می شود که هریک از روش ها دارای تکنیک های خاص خود می باشد. همانند علم پزشکی ، با پیشرفت تکنولوژی روش های کاشت مو دچار تغییر و تحول شده است به گونه ای که امروزه با استفاده از جدیدترین روش های کاشت مو می توان به بالاترین نتیجه مورد نظر رسید. البته به این نکته باید اشاره کرد که تشخیص بهترین روش کاشت مو بر عهده پزشک متخصص و بر اساس شرایط فرد می باشد.

کاشت مو به روش FUT

روش های جراحی در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت که از مهم ترین این روش ها می توان به کاشت مو به روش FUT اشاره کرد.در کاشت مو به روش FUT نواری از پوست پشت سر که دارای فولیکول های مو می باشند برداشته می شود و پس از جدا سازی واحد های فولیکولار آن آماده کاشت در نواحی از پیش تعیین شده می شوند. این روش امروزه در برخی کلینیک ها با تغییرات کوچکی همراه است که به سبب آن جای زخم یا اسکار در پشت سر باقی نخواهد ماند.

کاشت مو به روش FIT

برای نخستین بار انجام پیوند مو به صورت غیر جراحی توسط این روش انجام شد که روش انجام برداشت فولیکول با استفاده از پانچ های دستی صورت می گرفت. در اصل تنها تفاوت این روش با روش FUT در همین مرحله برداشت بوده و سایر مراحل آن همانند کاشت مو FUT می باشد. در این روش احتمال آسیب و عدم رویش ایده آل و طبیعی مو وجود دارد.

کاشت مو به روش SUT

با پیشرفت علم پزشکی انجام پیوند مو دچار تغییر و تحولاتی شد که امروزه شاهد بهترین روش های درمانی هستیم. کاشت مو به روش SUT یکی از روش هایی است که طی چند سال اخیر محبوبیت زیادی بدست آورده است. روش انجام کاشت مو در این متد بدین گونه است که کلیه فرآیند بدون نیاز به جراحی و با استفاده از پانچ های مخصوص برداشت و کاشت مو انجام می گیرد.پس از انجام بی حسی در محل فولیکول مو به وسیله این پانچ برداشت و سپس در محل مورد نظر کاشته می شود. امروزه کاشت ابرو نیز با استفاده از این روش انجام می گیرد.

جدیدترین روش کاشت مو در ایران و جهان

حال امروزه پانچ مورد استفاده در کاشت مو به روش SUT پس از سال ها جای خود را به دستگاه مخصوص و فوق پیشرفته ای به نام قلم ایمپلنتر داده است که با استفاده از آن تقریبا کلیه مراحل کاشت مو به وسیله این دستگاه و بدون دخالت دست انجام می گیرد. این روش که به کاشت مو به روش DHI یا Direct Hair Implantation شناخته می شود ، جدیدترین روش کاشت مو در ایران و جهان محسوب می شود. در این روش و با استفاده از ایمپلنتر می توان کلیه مراحل برداشت و کاشت را بدون هرگونه آسیب به فولیکول مو و با بالاترین سرعت ممکن انجام داد.

از دیگر ویژگی های این روش می توان به تراکم بالای موهای کاشته شده (۴ برابر سایر روش ها) و استفاده از میکروموتورهای بسیار ظریف جهت ایجاد برش برداشت (۴۰۰ میکرون) اشاره کرد. قلم نامبرده که کلیه مراحل به وسیله آن انجام می شود با سایز های بسیار ظریفی جهت برداشت و کاشت مو طراحی گردیده است که علاوه بر عدم خونریزی ، قادر به ایجاد شیار هایی یک اندازه و با ضخامت یکسان است. بنابراین با استفاده از روش کاشت مو DHI شاهد بالاترین میزان تراکم ، سرعت بالای کاشت و در نهایت طبیعی ترین حالت پیوند مو هستیم. بدلیل استفاده از ابزارها و وسایل پیشرفته ، هزینه کاشت مو با استفاده از این متد بالاتر از سایر روش ها می باشد و می بایست بر اساس صلاحدید پزشک متخصص این روش انتخاب گردد.

این روش امروزه در برخی از کلینیک های معتبر در ایران و توسط پزشکان متخصص انجام می گیرد. بر اساس تحقیقات به عمل آمده یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران که جدید ترین روش های پیوند مو همچون کاشت مو به روش DHI در آن انجام می شود ، مجموعه زیبایی تهران بیوتی می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن کادری مجرب و همچنین بروزترین امکانات پزشکی یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که قصد انجام کاشت مو دارند.

تلفن تماس: ۰۲۱-۸۸۱۰۲۷۴۷ ، ۰۲۱-۸۸۱۰۲۷۴۶

آدرس وبسایت: www.tehranbeautycenter.com

کد خبر 1574875

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان

شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی هرزگوین در بیانیه مشترکی تحولات جاری در غزه را لکه ننگی بر پیشانی بشریت دانستند.

به گزارش ایسنا، «احمد الطیب» شیخ الازهر روز دوشنبه میزبان «دنیس بچروویچ» رئیس جمهور بوسنی هرزگوین بود و در این دیدار دو طرف به بررسی مهمترین مسائل و چالش‌های پیش روی جهان اسلام پرداختند.

شیخ الازهر اظهار کرد: این دیدار برای ما بسیار ارزشمند است و تاثیر بسیار ویژه‌ای بر ما دارد چرا که همزمان با کشتار جمعی انجام شد که رژیم صهیونیستی در حق برادران ما در غزه انجام می‌شود و این به عنوان لکه ننگی بر پیشانی بشریت، یادآور جنایت کشتار جمعی است که در حق مسلمانان بوسنیایی در بوسنی هرزگوین انجام شد و به ما مسلمانان یادآور می‌شود که اتحادمان تنها راه بیرون آوردن امت‌مان از این بحران‌ها است.

الطیب در ادامه گفت: مشکل اصلی در تمام اتفاقاتی که برای ما رخ می‌دهد، واکنش ضعیف جهان اسلامی و عربی است و اساس این مشکل ضعف ناشی از تفرقه و پراکندگی است که ملت ما دچار آن است.

رئیس جمهور بوسنی هرزگوین نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در الازهر و دیدار با شیخ الطیب، تاکید کرد: آنچه در غزه در حال وقوع است لکه ننگی بر پیشانی بشریت است و این در درجه اول بحرانی اخلاقی است.

او با اشاره به اهمیت بسیار «برادری انسانی که شیخ الطیب و پاپ فرانسیس آن را ایجاد کرده به عنوان مهم‌ترین اصل اخلاقی در عصر کنونی»، گفت: ما باید به این اصول پایبند باشیم و آنها را به ویژه در این شرایط که با بحران‌های انسانی، اقتصادی و اجتماعی در مناطق مختلف جهان روبرو هستیم، به کار گیریم.

رئیس جمهور بوسنی در پایان به صورت رسمی از شیخ الازهر برای سفر به این کشور دعوت کرد و الطیب نیز از این دعوت استقبال و تاکید کرد که در اولین فرصت به بوسنی سفر خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برداشت گل گاو زبان در گیلان
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت