Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:06:25 GMT

هنوز نتوانسته‌ام مسی را با پیراهن PSG قبول کنم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۸۴۵

هنوز نتوانسته‌ام مسی را با پیراهن PSG قبول کنم

اسطوره فوتبال فرانسه ضمن تمجید از لیونل مسی گفت که باور انتقال او به پی اس جی همچنان برایش دشوار است.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تابستان امسال در حالی که قصد تمدید قرارداد با بارسلونا را داشت، در نهایت سر از پی اس جی در آورد. به نظر می رسید همه چیز برای تمدید قرارداد مسی فراهم است ولی در نهایت بارسلونا به این بازیکن اطلاع داد که به دلیل مشکلات اقتصادی توانایی مالی برای تمدید با او را ندارد و در نتیجه مسی و بارسا به پایان یک همکاری 21 ساله رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی بعد نیز مسی با پی اس جی به توافق رسید و راهی پاریس شد. انتقالی که در ابتدای تابستان غیرممکن به نظر می رسید.

 

 

 

 

تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه های آرسنال و بارسلونا در مورد انتقال مسی به پاریس گفت:« واقعا شگفت زده شده بودم. حتی خود مسی هم گفت که انتظار نداشت از بارسا جدا شود. حالا او در پی اس جی است، کنار پارِدِس، دی ماریا و دوستش نیمار. مطمئنا اینها با مسی حرف زده بودند و خود او نیز به این نتیجه رسید که می تواند در پی اس جی بار دیگر به کسب موفقیت های بزرگ نزدیک شود. اتفاقی که در چند سال اخیر برای او در بارسا رخ نداده بود. امیدوارم او در فوتبال فرانسه جام های زیادی ببرد از جمله لیگ قهرمانان را ولی اعتراف می کنم که هنوز نتوانسته ام مسی را با پیراهن پی اس جی قبول کنم.»

 

 

 

 

آنری ادامه داد:« البته که انتقال مسی به پی اس جی برای فوتبال فرانسه اتفاق بزرگ و بسیار خوبی بود. چه از لحاظ حق پخش تلویزیونی و چه از لحاظ بالاتر رفتن سطح کیفی لیگ. مسی هنوز در لوشامپیونا گل نزده ولی در لیگ  قهرمانان توانسته سه گل به ثمر برساند و همچنان بازیکنی خارق العاده است. حالا در همه دنیا توجه بیشتری به لیگ فرانسه دارند. درست مثل زمانی که زلاتان اینجا بازی می کرد.»

 

 

پاری سن ژرمن لیونل مسی بارسلونا تیری آنری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی بارسلونا تیری آنری فوتبال فرانسه پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره