Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@06:06:27 GMT

پرز یوفا را تهدید کرد؛ رئال مادرید را نشناخته‌اید!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۰۸۴۷

پرز یوفا را تهدید کرد؛ رئال مادرید را نشناخته‌اید!

فلورنتینو پرز رئیس رئال در اظهارنظری تند علیه الکساندر چفرین رئیس یوفا ضمن دفاع از سوپرلیگ گفت که یوفا باید بداند با چه باشگاهی رودرو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که 12 باشگاه معتبر اروپا در تصمیمی عجیب و هماهنگ اعلام کردند از عضویت در یوفا انصراف داده و به دنبال راه اندازی پروژه سوپرلیگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما 9 باشگاه خیلی زود تصمیم خود را تغییر داده و از این برنامه انصراف دادند. حالا نشریه نیویورک تایمز مدعی شد این 9 باشگاه تعهدات قانونی لازم الاجرا برای پیوستن مجدد به اتحادیه باشگاه های اروپا را امضا کرده اند.

 

 

 

 

در واقع این 9 باشگاه که ابتدا پیوستن به پروژه سوپرلیگ اروپا را قبول کرده بودند، به این ترتیب رابطه خود با یوفا را بازسازی کرده و دوباره با این نهاد به همکاری پرداخته اند. مطابق انتظار نام سه باشگاه یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا در لیست باشگاه هایی که مجددا به این اتحادیه پیوستند وجود ندارد.

 

 

 

 

یوفا در ابتدا قصد جریمه رئال، بارسا و یوونتوس را داشت اما تا به اینجا در این امر شکست خورده و اکنون چشم امید به دادگاه اتحادیه اروپا دارد هرچند بسیاری معتقدند خطری سه باشگاه ذکر شده را تهدید نمی کند.

 

 

 

 

فلورنتینو پرز در مجمع امروز باشگاه رئال مادرید و در حضور اعضای رسمی باشگاه ضمن دفاع مجدد از سوپرلیگ به یوفا حمله کرد و گفت:« سوپرلیگ صرفا یک رقابت جدید نیست بلکه فراتر از این حرف هاست. سوپرلیگ در تلاش برای تغییر فوتبال است. اینکه باشگاه ها آزادانه مسلط بر سرنوشت خود باشند. در این پروژه، آزادی و فرپلی مالی تضمین خواهد کرد که باشگاه ها احترام گذشته را در مقابل باشگاه هایی که حمایت دولت ها را با خود دارند به دست بیاورند. پروژه ای که مانع هزینه های بی رویه یکسری از باشگاه ها خواهد شد.»

 

 

 

 

پرز ادامه داد:« علی‌رغم تلاش برای مسمومیت و منحرف کردن اطلاعات درست، این پروژه تنها در صورتی توسعه می یابد که با لیگ های ملی سازگار باشد. رئال مادرید و چلسی اگرچه ممکن است باورنکردنی به نظر برسد، اما هرگز در لیگ قهرمانان با هم روبرو نشده بودند(تا سال گذشته). یوفا هر ایده ای را رد کرد، باشگاه ها تهدید شدند. رئیس یوفا بارها به روسای باشگاه ها توهین کرد. گویا همه چیز برای پایان دادن به سوپرلیگ ارزش داشت؛ فشار، تهدید... ولی باید به یوفا یادآوری کرد که رئال مادرید چه باشگاهی است. سانتیاگو برنابئو برای دو سال به خاطر نقش داشتن در ایجاد جام باشگاه های اروپا تهدید می شد. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد.»

 

رئال مادرید یوفا فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید یوفا رئال مادرید باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی

این شما و این ال کلاسیکوی واقعی اروپا.

طرفداری | در جریان دیداری از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل هم قرار می گیرند.

اطلاعات مسابقه بایرن مونیخ و رئال مادرید روز و تاریخ برگزاری: سه‌شنبه، 30 آوریل ۲۰۲4 | 11 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا - فصل 24-2023 ورزشگاه: آلیانتس آرنا (مونیخ) داوران: کلمن تورپن (داور اصلی) و ژروم بریزار (داور VAR) از فرانسه ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید بایرن مونیخ (1-3-2-4): اضافه می شود. رئال مادرید (2-4-4): لونین | وازکز، ناچو، رودیگر، مندی | والورده، کروس، شوامنی، بلینگام | وینیسیوس، رودریگو

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم