Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک اقبالی در نشست شورای مسکن با اشاره به سیاست دولت در احداث سالانه یک میلیون مسکن گفت: شورای مسکن استان هر دو هفته یکبار تشکیل شود تا کار روتین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به طرح اقدام ملی مسکن در دولت گذشته اشاره کرد و افزود: تعهد استان در این طرح  ۱۹۵۰ واحد است که ۱۰۰۰ واحد در یاسوج و توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ۹۵۰ برای سایر شهرستان و توسط بنیاد مسکن احداث شود‌

وی با اشاره به آغاز طرح اقدام ملی در شهر یاسوج گفت: سایت ارم با ۲۰۰ واحد شروع شده و سایت جهاد را شروع خواهیم کرد،  در گچساران سایت خوبی بنیاد مسکن شروع کرده سایت دوم هم قرعه کشی شده و در دهدشت کارهای انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح ملی نهضت مسکن دولت سیزدهم گفت: تمام مسائل و پارامترهای طرح اقدام ملی مسکن در نهضت ملی مسکن خواهد بود و کسانی که قبلا ثبت نام کردند نگران نباشد و کارهای صورت گرفته در طرح جدید هم لحاظ خواهد  شد.

نیک‌‌اقبال با بیان اینکه تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن ۸ هزار و ۶۹۰ ثبت نام که دو هزار نفر حائز شرایط بودند، افزود: تاکنون  ۸۰۰ نفر آورده داشته‌اند و کار شروع شده است و نام  ۷۵۲ نفر در پروژه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۱۹ هزار و ۱۱۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن گفت: نخبگان علمی، معلولان جسمی و حرکتی و کسانی که ۶ سال سابقه سکونت در آن منطقه را دارند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، شرایط ثبت‌نام مجردها فراهم شده است که هنوز به استان ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۶ هزار متر زمین برای اقدام ملی مسکن در  اختیار استان قرار دارد، گفت: ظرفیت استان در طرح جدید ۳ هزار و ۹۳۰ ظرفیت استان است که ۱۹ هزار و ۱۳ نفر ثبت‌نام کردند‌، ضمن اینکه در یاسوج، باشت و سی‌سخت مشکل زمین داریم داریم بقیه شهرستان ها مشکلات کمتر است  و ظرفیت زمین‌های بنیادهای مستضعفان هم در اختیار قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تعهد استان برای سال اول ۱۰ هزار واحد است که در طی ۴ سال ۴۰ هزار واحد باید احداث شود و ظرفیت افزایش وجود دارد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن کهگیلویه و بویراحمد شهرسازی یاسوج اقدام ملی مسکن نهضت ملی مسکن طرح اقدام ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان