Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه به حراج معروف اجناس در فروشگاه ها گفته میشود که نزدیک سال نو میلادی و آخرین پنجشنبه و جمعه ماه نوامبر میلادی در برخی کشورها برگزار می شود و محصولاتی چون موبایل و لوزارم صوتی و تصویری و پوشاک و اجناس خانگی با قیمت ارزان حراج میشود.

تاریخ بلک فرایدی ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ در ایران

تاریخ روز جمعه سیاه یا بلک فرایدی سال ۱۴۰۰ در تقویم شمسی برابراست با: جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰

تاریخ روز جمعه سیاه سال ۲۰۲۱ در تقویم میلادی برابر است با:

(۲۰۲۱/۱۱/۲۶) | Friday 26 November 2021

کمپین بزرگ بلک فرایدی اسپرت لند، جمعه سیاه اسپرت لند برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپرت لند بزرگترین فروشگاه اینترنتی مولتی برند ورزشی در ایران می باشد که امسال قصد دارد در جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی بر روی محصولات خود تا 70% تخفیف ارائه کند.

چه محصولاتی در بلک فرایدی امسال در فروشگاه اینترنتی اسپرت لند تخفیف دار هستند؟

امروزه افراد بیشتری به منظور سلامت ماندن به ورزش و فعالیت‌های ورزشی روی آورده‌اند. استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب یکی از عوامل رسیدن به نتیجه دلخواه است اما برای انجام فعالیت‌های ورزشی خرید کفش ورزشی مردانه مناسب مهم‌تر و ضروری‌تر است. علاوه بر ورزش، فروش کفش کتانی مردانه به دلیل کاربرد در استایل کژوال قابل توجه است. انواع کفش اسپرت مردانه به دلیل راحتی زیاد و قابلیت ست شدن با شلوار جین برای استفاده روزمره مورد توجه آقایان است. امسال می توانید کفش ورزشی خود را در بلک فرایدی با تخفیف خرید کنید!

اکسسوری ورزشی تا 60% تخفیف؟

بله درست خواندید، در بلک فرایدی امسال می توانید انواع اکسسوری ورزشی مردانه و زنانه را تا 60% تخفیف خریداری کنید.

پوشاک ورزشی مردانه و زنانه تا 70% تخفیف در بلک فرایدی

دغدغه بسیاری از افراد جهت ورزش کردن و رفت به باشگاه، داشتن ست های ورزشی مختلف است، از تی شرت گرفته تا شلوارک های ورزشی همواره از نگرانی های افراد هست که بخواهند آن را با قیمت مناسب تهیه کنند البته برند و جنس آن نیز مهم است.

امسال می توانید کلیه پوشاک های ورزشی آقایان و بانوان را تا 70% تخفیف خریداری کنید

محصولات سایز بزرگ نیز امسال در جمعه سیاه حراج می شوند!

اگر جزء افرادی هستید که سایز پوشاک ورزشی شما بزرگ می باشد، جشنواره فروش بلک فرایدی امسال اسپرت لند را از دست ندهید. تا 70% تخفیف می توانید بهرمند شوید

خرید آنلاین لوازم ورزشی از کلیه برندهای معتبر دنیا از فروشگاه اینترنتی اسپرت لند

فروشگاه اسپرت لند اکنون با اتکا به تجربه های خود در تجارت و مشتری مداری و با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها در صنعت ارتباطات، اقدام به ایجاد شعبه اینترنتی فروشگاه خود نموده تا خرید بار دیگر عملی لذت بخش برای مشتریان پر مشغله در عصر ارتباطات باشد.
خدمت رسانی به مشتری، جزو برنامه های اصلی کاری ما بوده و هست. بر همین اساس، تمام سعی و تلاش ما این بوده که رضایت خاطر مشتری تأمین شده و تجربه خوبی از خرید، در ذهن مشتریان عزیز نقش بندد..
تعویض، ارسال کالا به شیوه های مختلف، تخفیف به مناسبت های مختلف و امکان ارسال هدیه به دیگران خدماتی است که ما برای شما مشتریان در نظر گرفته ایم..
شما بدون اتلاف وقت، در راحت ترین مکان ممکن (منزل، محل کار، یا ...)، قادر خواهید بود متنوع ترین محصولات را با هم مقایسه کرده و پس از ارزیابی کمی و کیفی، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

جهت خرید آنلاین محصولات به آدرس سایت www.Sportland.ir مراجعه نمایید.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! افشاگری های تکان دهنده رومن مولینا: از معاوضه آرتور و پیانیچ تا فساد در بازی های ملی آسیا! علیرضا فغانی: مجیدی اطلاعات داوری‌ اش را به روز کند/ در بازی استقلال - نساجی پنالتی رخ نداد سردبیر رسانه چینی رو به اتحادیه جهانی تنیس: در مورد چین، از لحن دستوری استفاده نکنید! علیرضا رضایی: ای کاش در رختکن حال و روز فرهاد مجیدی را می‌ دیدید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بلک فرایدی امسال بلک فرایدی جمعه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

کتاب‌های فروشگاه شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی به مدت یک هفته با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ همزمان با فرارسیدن اردیبهشت و مناسبت‌های ادبی و فرهنگی این ماه همچون بزرگداشت روز سعدی و نثر فارسی، شیخ بهایی، شیخ صدوق، شیخ کلینی و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی کتاب‌های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه مندان از تاریخ یکشنبه، 9 اردیبهشت به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوند.

انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟

این در حالی است که در چند روز گذشته انتشار تعطیلی این شعبه از فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی حواشی را برای این نشر ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید