Web Analytics Made Easy - Statcounter

دسترسی آسان به انواع کتاب‌های پزشکی در فروشگاه انتشارات جعفری نوین

از آنجاییکه رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، تالیف کتاب‌های این رشته‌ها نیز بسیار مهم است. عده‌ زیادی از دانشجویان رشته‌های پزشکی و پرستاری دغدغه پیدا کردن کتاب‌های درسی رشته خود را دارند. قطعا اگر دانشجوی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی باشید، می‌دانید که اکتفا به جزوه‌ها کافی نیست و برای یادگیری کامل هر مبحث به یک منبع معتبر مثل کتاب نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب‌های پزشکی دانشگاه تهران برای بسیاری از دانشجویان پزشکی در سراسر ایران به عنوان منابع معتبر علمی شناخته می‌شوند. این کتاب‌ها در زمینه علوم مختلفی از جله فیزیولوژی، میکروب‌شناسی، ایمنی‌شناسی، شیمی و زیست‌شناسی ارائه می‌شوند.

جست‌وجو در اینترنت برای دسترسی به منابع و محتواهای مختلف ممکن است برای بسیاری از دانشجویان کار سخت و دشواری باشد. از این رو دسترسی راحت و آسان به این کتاب‌ها برای دانشجویان اهمیت بسیاری دارد. چرا که علم پزشکی همواره در حال پیشرفت بوده و دسترسی به جدیدترین منابع برای دانشجویان الزامی است. اگر شما هم یکی از دانشجویان رشته پزشکی هستید می‌توانید برای پیدا کردن و خرید کتاب پزشکی موردنظر خود به ساده‌ترین شکل ممکن، وارد سایت انتشارات جعفری نوین به آدرس www.jafaripub.com شوید و کتاب موردنظرتان را خریداری کنید.

با کتاب جعبه سیاه پرستاری رتبه برتر شو!

کتاب جعبه سیاه پرستاری یکی از بهترین و بروزترین کتاب‌های تست ارشد پرستاری است. این کتاب بر اساس جدیدترین نسخه بلک اند فیپس چاپ شده ‌است. سطح سوالات در این کتاب به سه دسته آسان، متوسط و سخت درجه بندی و مشخص شده ‌است. کتاب جعبه سیاه پرستاری بسیار پرطرفدار بوده و توسط رتبه‌های برتر کنکور توصیه می‌شود.

 صفحه‌آرایی و گرافیک زیبای این کتاب موجب لذت بیشتر خواننده شده و از خستگی او جلوگیری می‌کند. این کتاب دارای پاسخ تشریحی سوالات و نکات مهم برای هر مبحث از منابع معتبر در حوزه پرستاری است. کتاب جعبه سیاه پرستاری شامل ۲۰ سال آزمون کارشناسی ارشد پرستاری از سال ۱۳۷۷ تا سال ۱۳۹۹ همراه با پاسخ به سوالات است.

 در این کتاب نقد سوالات مبهم و تحلیل سوالات به‌طور کامل تشریح شده‌اند. با مطالعه این کتاب می‌توانید برای شرکت در آزمون کنکور کارشناسی ارشد پرستاری به‌طور کامل آماده شوید.

مباحث کتاب‌های فارماکولوژی را از بر شوید!

فارماکولوژی به معنای اثرات داروها و نحوه اثرگذاری آن‌ها است و به دلیل مباحث گسترده و زبان پرمحتوا، یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعات است. در این شاخه گسترده اصلاحات به‌گونه‌ای هستند که نیاز به بازنگری مکرر دارند تا دانشجو به آن‌ها مسلط شود. دانشجویان برای به خاطر سپردن مباحث، نیاز به فشرده‌سازی اطلاعات دارند، بنابراین انتخاب کتاب مناسب از موضوعات مهم مطالعه در این زمینه است.

کتاب‌های فارماکولوژی با عناوین مختلف فارماکولوژی پایه و بالینی، فارماکولوژی پزشکی و درمانی، فارماکولوژی برای پرستاران و فارماکولوژی دندانپزشکی موجود هستند که به‌طور کلی چگونگی روش مصرف، عوارض جانبی، تداخل دارویی و اثرات داروها را بررسی می‌کنند. این کتاب‌ها برای دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی، هوش‌بری، پرستاری و مامائی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تهیه یک کتاب جامع و مفید فارماکولوژی می‌تواند نیازهای یک کلینیسین را در تجویز دارو رفع کند.

انواع کتاب های پزشکی دانشگاه تهران را از ما بخواهید!

کتاب های فارماکولوژی و کتاب جعبه سیاه پرستاری در گروه کتاب‌ های پزشکی دانشگاه تهران قرار دارند که دانشجویان دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه‌های پزشکی ایران از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر شما هم دانشجوی پزشکی یا پرستاری دانشگاه تهران و یا دیگر دانشگاه‌های ایران هستید، می‌توانید این کتاب‌ها را از انتشارات جعفری نوین تهیه کنید.

 انتشارات جعفری نوین با چند دهه فعالیت، ارائه دهنده انواع کتاب‌های پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، مامایی و داروسازی با کیفیت بالا، نازلترین قیمت و تخفیف‌های فوق‌العاده است. با مراجعه به سایت انتشارات جعفری نوین به آدرس  www.jafaripub.com می‌توانید مجموعه‌ای از کتاب‌های پزشکی، طب سنتی، روانشناسی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، آزمون‌های بین‌الملی و ویدیوهای آموزشی را تهیه کنید و ظرف ۲۴ الی ۷۲ ساعت تحویل بگیرید. با خرید از ما می‌توانید یک خرید امن و راحت را تجربه کرده و از تخفیف‌های ما بهره‌مند شوید.

کد خبر 1574889

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پزشکی دانشگاه تهران کتاب های پزشکی کتاب ها رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است.

امین آزادبخت امروز، هشتم اردیبهشت در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که به همت جهاد دانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به استقبال دانشجویان لرستانی از مسابقه ملی سدید بیان کرد: این مسابقات بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد پیش از این در قالب دو مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌ دقیقه‌ای اجرا می‌شد که در دور جدید، با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار شده است، افزود: در لرستان این مسابقه ملی با حضور ۵۳ نفر در مرحله استانی به همت جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه بودیم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان به اجرای برنامه‌های مختلف از قبیل مناظرات دانشجویی، مناظرات اساتید و پویش‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: جهاددانشگاهی یک نهاد دانشگاهی است که با برخورداری از ظرفیت‌هایی همچون خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی(ایسپا)، سازمان انتشارات، کانون‌های دانشجویی و... می‌تواند ارتباط خوبی با دانشجویان داشته باشد و برنامه‌های متنوعی در عرصه‌های مختلف برگزار کند.

آزادبخت با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه کتاب در استان و کشور و اینکه دانشجو نقش‌آفرین و آینده‌ساز است، گفت: دانشجویان باید مروج، مبلغ و معرف کتاب و کتابخوانی باشند و با تشویق هم‌کلاسی‌ها، دوستان، خانواده نقش خود در مروج عرصه مطالعه کتاب را ایفا کنند.

وی در خاتمه از اهدای دو هزار جلد از سوی جهاددانشگاهی واحد لرستان به دانشگاه لرستان جهت تجهیز کتابخانه‌های سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان خبر داد و گفت: طرح جمع‌آوری کتاب با عنوان رستا سال گذشته از سوی جهاددانشگاهی لرستان اجرا و بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب جمع‌آوری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت