Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اما همان طور که می‌دانید در حال حاضر برای انتخاب دستگاه فشار خون انواع و اقسام از آن در دسترس افراد قرار دارد که بدون داشتن اطلاعات نمی‌توان بهترین آن را به جهت استفاده خریداری کرد. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با انواع دستگاه فشارسنج آشنا کنیم.

فشارسنج دستی

این نوع فشارسنج معمولاً در کلینیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و اگر قصد بکارگیری از آن در منزل را داشته باشید، باید قبل از خرید آن با استفاده از ویدئوهای آموزشی، طرز کار آن را یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی فشارسنج‌های دستی به دو نوع جیوه‌ای یا عقربه‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند:

جیوه‌ای

از معتبرترین دستگاه فشار خون که در اندازه‌گیری کمترین خطا را دارد، نوع جیوه‌ای آن است. در واقع به دلیل آن که این نوع دستگاه فشارسنج دقت بالایی دارد برای استفاده در آزمایشگاه‌های بالینی مواد مخدر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گفتنی است که طرز نمایش اندازه فشار خون در دستگاه جیوه‌ای بوسیله‌ی ارتفاع ستون جیوه خواهد بود.

عقربه‌ای

از متداول‌ترین دستگاه‌های فشار خون نوع عقربه‌ای نام دارد که از لحاظ قیمتی نسبت به نوع جیوه‌ای ارزان‌تر است و البته از دقت پایین‌تری نیز برخوردار است. ضمناً توجه داشته باشید که چنین دستگاه‌های فشار خون نیاز به کالیبراسیون دارند و معمولاً به دلیل تکان خوردن نیاز به استانداردسازی به جهت نمایش دقیق فشار خون دارند.

فشار سنج دیجیتالی

دستگاه فشار خون دیجیتالی از دیگر انواع فشارسنج محسوب می‌شود که از اولین ویژگی‌های آن راحت کار کردن با آن است، به همین دلیل متقاضی بیشتری برای خرید و استفاده دارد. این نوع دستگاه‌ها ضریب خطای آنچنانی ندارند و در دو نوع با باتری و برق مستقیم قابل بکارگیری خواهند بود. قیمت این نوع دستگاه فشار سنج به نسبت سایر دستگاه‌ها بیشتر است.

فشارسنج مچی

حتماً تا به حال این نوع فشارسنج را دیده‌اید و طرز کار آن را نیز به خوبی می‌دانید. برای استفاده از این نوع فشارسنج دارای یک کاف است که به محض قرار گرفتن دور مچ شروع به پمپ شدن خواهد کرد و پس از تخلیه هوای داخل کاف فشار خون را نمایش می‌دهد. دقت کنید که برای استفاده از این نوع دستگاه فشار خون بهتر است که دست به طور کاملاً صاف در راستای قلب قرار داشته باشد.

فشارسنج بازویی

نوع دیگری از فشارسنج بر روی بازو بسته می‌شود و احتمال خطا در آن نیز پایین است. دقت کنید که برای نتیجه‌ی بهتر توصیه می‌شود که این نوع دستگاه بالاتر از آرنج قرار داده شود و بهتر است که مشت‌ نیز بسته نباشد. نگران نحوه‌ی استفاده از این محصول نباشید، چرا که با یک بار امتحان، به طور کامل آن را یاد خواهید گرفت.

نکات مهم قبل از خرید انواع فشارسنج

همان طور که می‌دانید عامل بسیاری از بیماری‌ها فشارهای روحی و روانی است که اگر نتوانیم به مدیریت درست آنها بپردازیم، دچار مشکلات حادتری خواهیم شد. در واقع توصیه‌ی ما این است که به صورت روزانه با استفاده از انواع دستگاه فشار خون شرایط‌تان را ارزیابی کنید تا در صورت نیاز به مراجعه به پزشک و بررسی بیشتر، زمان را از دست نداده باشید.

به همین منظور بکارگیری از یک محصول فشارسنج حیاتی به نظر می‌رسد که البته قبل از خرید باید به نکات مهمی دقت شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

اطمینان از دقت دستگاه فشارسنج که اگر این طور نباشد، به طور قطع سلامتی‌تان به خطر خواهد افتاد. برای این منظور کافی است که فشارسنج را تست کنید. وجود ضمانت‌نامه در هنگام خرید این گونه دستگاه‌ها دارای اهمیت است. ضمناً خدمات پس از فروش این محصول را نیز بررسی کنید. میزان حافظه‌ی دستگاه فشار خون نیز مهم است. در واقع یک چنین دستگاهی باید حداقل یک ماه اطلاعات اندازه‌گیری را در خود نگهداری کند. وجود باطری یدک این گونه دستگاه‌ها برای استفاده‌ی طولانی مدت از آنها دارای اهمیت خواهد بود. بنابراین دستگاه فشارسنجی را تهیه کنید که باطری یدک داشته باشد و در عین حال از دوام خوبی نیز برخوردار باشد. بررسی و در نظر گرفتن اندازه کاف دستگاه فشارسنج از دیگر مواردی است که باید در هنگام خرید به آن توجه شود، چرا که اندازه‌ نادرست کاف، سبب نشان دادن اشتباه فشار خواهد شد. استفاده از برندهای معتبر به جهت خرید دستگاه فشار خون دارای اهمیت است. لذا توصیه می‌کنیم که حتماً از برندهای محبوب‌تر خریداری کنید.

عوامل موثر بر تعیین قیمت دستگاه فشارسنج

پر واضح است که دستگاه‌های فشارسنج دارای قیمت‌های مختلفی هستند که موارد مختلفی بر تعیین قیمت دستگاه فشار خون موثر خواهد بود که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

نوع برند. این که این‌گونه دستگاه‌ها از چه برندی تهیه شوند، اولین مورد موثر بر تعیین قیمت آنها خواهد بود. نوع دستگاه. همان طور که در این مقاله به انواع دستگاه فشارسنج پرداختیم، هر کدام از آنها می‌توانند دارای قیمت‌های مختلفی باشند. کیفیت دستگاه. در واقع هر چه دستگاه فشارسنج از اندازه‌گیری دقیق‌تری برخوردار باشد، در قیمت‌های بالاتری نیز به فروش خواهد رسید. خرید دستگاه‌های فشارسنج از فروشگاه طب تولید

به طور حتم با مطالعه‌ی این مقاله تصمیم خواهید گرفت که یکی از انواع دستگاه فشار خون را برای منزل تهیه کنید چرا که وجود چنین محصولی برای مراقبت از خود و خانواده‌تان تحت هر شرایطی ضروری به نظر می‌رسد. در واقع عقل سلیم نیز بر این باور است که بررسی روزانه شرایط فشار خون چندین پله بهتر از مواجه شدن با بیماری و اثرات بعد از آن است.

اما برای این که بتوانید چنین محصولی را با بهترین کیفیت در اختیار داشته باشید باید به مراکز مجاز و معتبر مراجعه نمایید و پیشنهاد ما بکارگیری از خدمات فروشگاه طب تولید است. استفاده از این فروشگاه مزیت‌هایی مانند قیمت‌های مناسب و گارانتی محصولات را در پی خواهد داشت. حال برای اینکه بتوانید به بررسی انواع دستگاه فشارسنج بپردازید، کافی است که به سایت طب تولید مراجعه کنید و هر گونه سوال در خصوص نحوه خرید را نیز با مشاوران این فروشگاه در میان بگذارید.

کد خبر 1574892

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • شمش خم کن چیست؟
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان