Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد از اعمال 107 هزار جریمه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: برای لغو یا ادامه محدودیت های شبانه کرونایی تابع پلیس راهور ناجای کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام ابراهیم رئیسی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران با روحیه جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا مشغول ایثار و فداکاری هستند و با حفظ و تقویت این روحیه می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور دغدغه و اولویت اصلی دولت را صیانت از جان مردم دانست وگفت: این مسیر را تا رسیدن به شرایط مطلوب با قوت ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور با تأکید بر تداوم اعمال کنترل های هوشمند و تاثیر آن در کنترل بیماری کرونا،‌ گفت: به هر میزان که ابعاد و حجم کنترل‌های هوشمند افزایش می یابد، می توان محدودیت های غیر هوشمند را کاهش داد.

در همین ارتباط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت فعالیت یا لغو محدودیت شبانه در استان گفت: برای لغو محدودیت های شبانه تابع سلسه مراتب اداری یعنی  پلیس راهور ناجا کشور هستیم و با ابلاغ این  موضوع لغو محدویت شبانه یا ادامه آن را اجرایی خواهیم کرد.

سرهنگ خوشوقت با بیان اینکه حدود 107 هزار جریمه طرح محدودیت شبانه اعمال شده است، گفت: این جریمه ها شامل جریمه  210 هزار تومانی کرونایی است.

وی در ادامه افزود: برای کنترل ورودی و خروجی های شهر یاسوج شهر ها باید دارای رنگ بندی قرمز باشند در این راستا با توجه به اینکه هیچ شهر قرمزی در استان وجود ندارد کنترل مبادی ورودی و خروجی مناطق مختلف استان اجرایی نمی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد