Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تصمیم گرفته شده برای حضور تماشاگران در بازی استقلال مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی گفت: حدود بیست و یک ماه حضور تماشاگران را در رویداد‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا نداشتیم. اوایل اسفند سال ۱۳۹۸ با هماهنگی که با ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شد، مسابقات بدون حضور تماشاگر آغاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این که از ابتدای آذر ماه طرح محدودیت‌های هوشمند قرار است در کشور اجرا شود، با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و کمیته امنیتی اجتماعی این ستاد قرار شد به صورت آزمایشی مسابقه تیم های استقلال و نساجی با حضور تماشاگران برگزار شود. این اتفاق به صورت آزمایشی بود و با توجه به بررسی‌ها این بازی را انتخاب کردیم. هیچ‌گونه تبعیضی بین تیم‌ها و رشته‌های مختلف نداریم و تنها این دیدار به عنوان بازی آزمایشی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه انتخاب شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: هدف ما این بود که نقاط ضعف را در این مسیر شناسایی کنیم. با هماهنگی صورت گرفته با شورای تامین استان تهران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خوشبختانه این کار انجام شد و پنج هزار تماشاگر در بازی این دو تیم حضور داشتند. نقاط ضعفی که در این راستا بود را ارزیابی کردیم و در این خصوص با مسئولین مربوطه جلسه‌ای را برگزار کردیم.

علی‌نژاد گفت: قرار شد با همکاری فدراسیون، حراست وزارت ورزش و جوانان، سازمان لیگ، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسئولین شرکت توسعه نواقص را برطرف کنیم و بتوانیم بعد از این که طرح محدودسازی هوشمند ابلاغ شد، در آذرماه با رعایت شیوه نامه ها و این که افرادی که می‌خواهند به ورزشگاه بیایند حتما باید دو دوز واکسن را زده باشند، شاهد حضور تماشاگران باشیم.

وی ادامه داد: قصد ما این است که برای ورود تماشاگران به ورزشگاه راستی‌آزمایی انجام دهیم و با استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی ورزشگاه‌ها حضور تماشاگران را داشته باشیم. تداوم این موضوع نیازمند همکاری همه دستگاه‌های ذی ربط است و خود هواداران نیز باید همه شیوه نامه ها را رعایت کنند که دچار اشکالات بعدی نشویم.

وی گفت: سعی می‌کنیم این اتفاق ابتدا در حوزه باشگاهی بیفتد و بعد از آن با هماهنگی‌ها در سطح ملی نیز شاهد حضور تماشاگران باشیم.

بیشتر بخوانید

با حضور علی نژاد گزارش عملکرد ستاد ملی مبارزه با دوپینگ بررسی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال حضور تماشاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!

آفتاب‌‌نیوز :

استادیوم اراک جز اولین استادیوم‌هایی بود که مقدمات حضور تماشاگران زن را فراهم کرد. تماشاگران زن طرفدار آلومینیوم اراک به نظر بعد از تماشاگران زن گل گهر موفق به ورود به استادیوم و تماشای بازی‌های فوتبال شدند.

سازمان لیگ یک روز بعد از اینکه حضور تماشاگران زن در استادیوم تبریز را ممنوع اعلام کرد بیانیه داد و نوشت تماشاگران زن روز جمع نمی‌توانند با حضور در استادیوم شهر اراک از نزدیک تماشاگر بازی آلومینیوم – پرسپولیس در چارچوب جام حذفی باشند.

اما چرا چنین تصمیمی برای این بازی گرفته شد؟

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که در مصاف آلومینیوم اراک – استقلال یکی دو تماشاگر زن وارد زمین شدند و حواشی ایجاد کردند که یکی از حواشی لمس یکی از تماشاگران توسط حسین حسینی دروازه بان استقلال بود که موجب محرومیت یک جلسه‌ای این دروازه بان و شکایت فراجا از این دروازه بان شد.

به نظر می‌رسد بعد از بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس بار دیگر تماشاگران زن اراکی این اجازه را پیدا خواهند کرد که وارد استادیوم شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!