Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش‌بینی‌ها نشان می دهد مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، میتواند بزرگترین افتتاحیه بعد از کرونا باشد و سینماها را نجات دهد.

به گزارش قدس آنلاین، پیش‌بینی‌های اخیر باکس آفیس نشان می‌دهند که Spider-Man: No Way Home بزرگترین افتتاحیه سال ۲۰۲۱ بعد از همه گیری کرونا باشد و قرار است چند رکورد دیگر را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم Spider-Man: No Way Home سومین فصل مورد انتظار از مرد عنکبوتی MCU است و از زمانی که فیلم شروع به تولید کرد، شایعاتی مبنی بر بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد برای ایفای مجدد نقش‌هایشان به گوش می‌رسد، اما تاکنون هیچ تاییدیه‌ای در این رابطه صورت نگرفته است. آخرین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home چیزی است که احتمالاً بزرگترین فیلم مرد عنکبوتی تا به امروز خواهد بود، با فروش بلیت‌های آن در روز دوشنبه، ۲۹ نوامبر ۲۰۲۱، در فیلمی که دوشنبه عنکبوتی نامیده می‌شود، به نمایش گذاشته می‌شود.

 طبق گفته باکس آفیس پرو، ردیابی اولیه فیلم Spider-Man: No Way Home بین ۱۳۵ تا ۱۸۵ میلیون دلار است. حتی در پایین‌ترین حد تخمین، این امر باعث می‌شود Spider-Man: No Way Home به بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۱ و اولین فیلم سال با فروش ۱۰۰ میلیون دلار در آخر هفته افتتاحیه تبدیل شود. این بزرگترین آخر هفته افتتاحیه از زمان فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹ بوده است، که تنها چند ماه قبل از تعطیلی سینماها به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹، با ۱۷۷ میلیون دلار اکران شد. اگر Spider-Man: No Way Home به بالای ۱۵۱ میلیون دلار برسد، رکورد چهارده ساله Spider-Man ۳ به عنوان بزرگترین افتتاحیه سه روزه فیلم مرد عنکبوتی را خواهد شکست.  

به نظر می‌رسد پس از یک سال تعطیلی سینماها و اکران نشدن فیلم‌هایی که با وجود کرونا با شکست مواجه شده اند، مرد عنکبوتی می‌تواند راهی برای کشاندن مردم به سینما باشد و گیشه را در این فصل تعطیلات نجات دهد.

منبع: باشگا خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فیلم سینمایی مرد عنکبوتی میلیون دلار مرد عنکبوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ ماه نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی، نگارگری، خوشنویسی گرافیک و هنر‌های ایرانی اسلامی به مناسبت بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی، شاعر نامدار ایرانی افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با حضور هنرمندان و هنردوستان افتتاح شد، بیش از ۱۸۰ اثر ارائه شده است.



محمدخراسانی‌زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی مذهبی مدیر عامل سازمان زیباسازی، محمد زرویی نصرآباد سرپرست مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری و تنی چند از مدیران شهری و اساتید به نام هنری و خوشنویسی در افتتاحیه شرکت کرده و نظاره‌گر آثار بی‌بدیل هنری در ستایش استاد سخن سعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق