Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران مس رفسنجان در بازی روز گذشته تیم شان مقابل پرسپولیس، لیزر روی صورت نوشی صوفیانی انداختند

در جریان بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اتفاق عجیبی رخ داد.

به گزارش طرفداری، دیدار روز گذشته پرسپولیس و مس رفسنجان در حالی با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید که تک گل سرخ پوشان در این مسابقه از روی نقطه پنالتی و از سوی مهدی ترابی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر اینکه روز گذشته مهدی ترابی ضربه پنالتی را به عیسی آل کثیر نداد، پنالتی پرسپولیسی ها یک حاشیه جالب دیگر هم داشت.

طبق تصویری که علیرضا ابراهیمی، عکاس رسانه طرفداری از بازی روز گذشته گرفته، هنگام زدن ضربه پنالتی، هواداران مس رفسنجان از پشت سر مهدی ترابی در حال انداختن لیزر روی صورت دروازه بان تیم خوشان یعنی نوشی صوفیانی هستند، نکته ای که بسیار عجیب و جالب است چرا که این موضوع به ضرر خودشان است.

در نهایت هم ضربه مهدی ترابی تبدیل به گل شد.

 

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! افشاگری های تکان دهنده رومن مولینا: از معاوضه آرتور و پیانیچ تا فساد در بازی های ملی آسیا! علیرضا فغانی: مجیدی اطلاعات داوری‌ اش را به روز کند/ در بازی استقلال - نساجی پنالتی رخ نداد سردبیر رسانه چینی رو به اتحادیه جهانی تنیس: در مورد چین، از لحن دستوری استفاده نکنید! علیرضا رضایی: ای کاش در رختکن حال و روز فرهاد مجیدی را می‌ دیدید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی ترابی مس رفسنجان روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!

در اتفاقی عجیب و غریب، شدت ضربه پنالتی عبدالکریم حسن بازیکن قطری پرسپولیس، هر دو دست گلر جوان پرسپولیس شکسته است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در اوایل هفته‌ای که گذشت یک اتفاق تلخ برای محمد گندمی، گلر جوان پرسپولیس رخ می‌دهد. او که از سوی حسین عبدی به تیم ملی جوانان دعوت شده، یک روز قبل از حضور در اردوی تیم ملی در جریان تمرین سرخپوشان با عبدالکریم حسن به نوعی کل‌کل کرده و ادعا می‌کند می‌تواند پنالتی او را مهار کند. 

عبدالکریم به این گلر می‌گوید ضربه پنالتی‌اش را به وسط می‌زند و اگر موفق به مهار آن شود برنده این جدال خواهد بود. قابل توجه اینکه حسن ضربه‌اش را به وسط می‌زند اما ضربه او آنقدر محکم بوده که باعث شکستگی هر دو دست گندمی از ناحیه مچ دست می‌شود! 

گویا شکستگی یکی از دستان این دروازه‌بان جوان شدید بوده و این مساله باعث خواهد شد او چند ماهی دور از تمرینات باشد. این اتفاق باعث ناراحتی خود عبدالکریم هم شده و او جویای احوال این دروازه‌بان جوان می‌شود.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها