Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، آیت الله مصطفی علما؛ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در همایش سراسری نماز که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) تمام عمر خویش را در خدمت اسلام و قرآن بود و امروز ما هم باید به تاسی از ایشان برای اعتلای اسلام کوشش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رسول اکرم (ص) درباره نماز می فرمایند: «نماز راس دین است و آدم را می سازد» بنابراین می توان گفت که در نماز، همه عبادات نهفته است.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نماز به عنوان رکن اصلی دین اسلام بسیار مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) است، تا جایی که هیچ عمل و عبادتی همانند نماز، روحیه خاتم الانبیاء را از خستگی ها و مشکلات آسوده نمی کرد.

وی با اشاره به اینکه نماز باعث تقویت روحیه دینی، انقلابی و ایستادگی مسلمین است، عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تبیین تمدن اسلامی دغدغه ها و نظرات بسیار خوب و جامعی دارند بنابراین باید تمدن اسلامی برای نسل های آینده به خوبی تبیین و بیان شود.

آیت الله علما تصریح کرد: امروز جهان استکبار از قدرت موشکی، نظامی و دفاعی ما نمی ترسد بلکه ترس اصلی او از تفکرات اسلامی است.

در ادامه این همایش، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه نیز در سخنانی عنوان کرد: یکی از بهترین و جامع ترین عواملی که انسان را از گناه دور می کند اقامه نماز و توجه ویژه به این فریضه الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه افزود: یکی از اموری که در نزد خداوند متعال از اجر و پاداش بزرگی برخوردار است خادمی برای نماز و نمازگزاران است تا جایی که خداوند متعال در سوره بقره می فرماید که «به ابراهیم و اسماعیل دستور دادیم که برای عبادت‌کنندگان خانه خدا را آماده کنند».

حجت الاسلام جلیلیان عنوان کرد: با ظهور حضرت ولیعصر (عج) در جهان بعد از برپایی حکومت دینی در دنیا، اقامه نماز دومین و مهمترین کار این حضرت خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز خانواده ها اگر می خواهند که فرزندانی صالح و باتقوا داشته باشند باید آنان را براساس فرهنگ اسلامی و دینی تربیت کرده و موضوع نماز را برای فرزندان خود تبیین کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سپاه نبی اکرم ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است