Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@08:58:28 GMT

مقاومت قوی‌تر از آن است که شکسته شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۱۳۸۵

مقاومت قوی‌تر از آن است که شکسته شود

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شبکه تلویزیونی «ان.بی‌.ان» وابسته به حزب امل لبنان امروز (شنبه) به نقل از شیخ «نبیل قاووق» افزود: افزایش کارزاری که به اشکال مختلف لبنان را هدف قرار داده است، یک ماجراجویی پوچ و حساب نشده است که در معادلات سیاسی پیشرفتی ندارد و یا آن‌ها را به تاخیر نمی‌اندازد. 

وی تاکید کرد که هویت مقاومت لبنان ریشه دار است و تضعیف آن، قبل و بعد از انتخابات [ لبنان ] امکان‌پذیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای مرکزی حزب‌الله ادامه داد: «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر لبنان تلاش‌های مستمری برای یافتن راه‌حل‌های مناسب جهت امور دولت انجام می‌دهد. 

وی گفت: فرصت حقیقی برای معالجه و درمان عوامل اختلال [در امور لبنان] وجود دارد و دست اندرکاران این فرصت را از دست ندهند. 

شیخ «نبیل قاووق»  اظهار داشت: آمریکا و ابزارهای آن می‌توانند تحریم کنند و هزاران بیانیه محکومیت و تحریک کننده صادر کنند اما نمی‌توانند ما را تحقیر کنند و حیثیت ما را زیر پا بگذارند. 

وی افزود: زمان آن فرا رسیده است که آن‌ها متوجه شوند که مقاومت قوی‌تر از آن است که محاصره؛ و قوی از آن است که شکسته؛ و عزیزتر از آن است که تحقیر شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.


شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است