Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@11:58:29 GMT

حمایت از تئاتر شهر مشهد در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۱۴۴۴

حمایت از تئاتر شهر مشهد در فضای مجازی

تعدادی از هنرمندان سینما و تئاتر برای حمایت از هنرهای نمایشی مشهد متنی مشترک در صفحات اینستاگرام خود منتشر کردند، در بخشی از این پیام آمده است: «تئاتر شهر مشهد واقع در پارک ملت پس از کرونا روزگار سردی را سپری می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به اینکه تئاتر شهر مشهد واقع در پارک ملت مشهد  دیگر نمایشی از سال ۹۸ تا به امروز اجرا نشده است و گویا اختلاف بر سر مجموعه امام رضا(ع) و سالن‌های آن هنوز حل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنچه این روزها اهمیت پیدا کرده حمایت از سالن‌های تئاتر است، سالن‌هایی که با شرایط سخت کرونایی همچنان چراغ تئاتر را زنده نگه داشته‌اند.
تنها وب‌سایت فروش اینترنتی تئاتر مشهد «گیشات» چند روز پیش با انتشار پوستری در صفحه اینستاگرام خود به حمایت از سالن‌های تئاتر به خصوص تئاتر شهر مشهد پرداخت و با هشتگ «تئاتر شهر مشهد» و هشتگ «چراغ تئاتر را روشن نگه داریم» به حمایت از تئاتر و سالن تئاتر شهر پرداخت.
آنچه مشخص است جامعه تئاتر به دور از هرگونه اختلاف و جریان‌هایی مرتبط به اجرا شدن آثار نمایشی در مجموعه تئاتر شهر مشهد، فقط تمایل به زنده نگه داشتن تئاتر و سالن اصلی تئاتر شهر دارند. ‌» علاوه بر تعدادی از چهره‌های شاخص تئاتر مشهد و حمایت آن‌ها از این پویش، اشکان خطیبی بازیگر نام‌آشنای تئاتر و تلویزیون کشورمان هم هنرمندان مشهدی را در این پویش همراهی می‌کند.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تئاتر مشهد تئاتر شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نوزدهمین شب کارگردان که روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد در کنار اهدای مدالیوم به اکبر زنجانپور از سه چهره تاثیر گذار حوزه تئاتر قدردانی می‌شود.

انجمن کارگردانان تندیس و لوح تقدیر خود را به پاس سال‌ها تلاش و هنرآفرینی در حوزه کارگردانی تئاتر رادیویی به ژاله علو همچنین به پاس تلاش‌های فراوان در حوزه آموزش تئاتر و کارگردانی به علیرضا کوشک جلالی و به پاس تلاش‌های اجتماعی در حوزه تئاتر به علی شمس اهدا خواهد کرد.

این مراسم روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

دیگر خبرها

  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان