Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: درباره تفسیر قانون، نه معاونت حقوقی و نه معاونت تنقیح قوانین نمی‌توانند در این بخش اظهارنظر داشته باشند لذا تفسیر قانونی که مجلس گذرانده با خود مجلس است که همانا از آن به عنوان استفساریه یاد می‌کنند. خبرگزاری میزان - حسینعلی حاجی دلیگانی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به فراز و نشیب‌های نقل‌وانتقال سند خودرو گفت: چندین طرح جهت تعیین تکلیف این موضوع مدنظر نمایندگان قرار گرفته است و بستگی به این دارد که نمایندگان به کدام یک از این طرح‌ها رای مثبت خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هئیت رئیسه مجلس با بیان اینکه حتما باید طرح‌های مربوطه در زمینه تعیین تکلیف سند مالکیت خودرو در کمیسیون مربوط مجلس تجمیع شود، گفت: از این رو باید در این بخش تعیین تکلیف شود تا مردم بدانند کدام مرجع واحد، عهده داره این وظیفه و مسئولیت است.

وی تاکید کرد: البته این شرایط هم در مجلس مهیا است که کمیسیون مربوطه همه این موارد را تجمیع کند و نقطه نظرات صاحبنظران را اخذ و با دستگاه‌های ذیربط اعم از ثبت اسناد و املاک کشور و راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جلسات مشترک را دایر کند تا یکی از این گزینه‌ها انتخاب و مد نظر قرار گیرد.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: سرگردانی مردم در این بخش پذیرفتنی نیست و باید هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه در رابطه با زمان تعیین تکلیف موضوع سند مالکیت خود را در مجلس اظهار داشت: تاخیری از سوی مجلس در این بخش صورت نگرفته است.

وی در ادامه درباره اخباری از سوی اداره کل اسناد و تنقیح قوانین مجلس مبنی بر ثبت سند نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی، گفت: اگر این مسئله به عنوان قانون مطرح شده، باید گفت که ما تا الان اطلاعی از آن نداریم و طبیعتاً این طور نیست.

این نماینده مجلس تاکید کرد: درباره تفسیر قانون، نه معاونت حقوقی و نه معاونت تنقیح قوانین نمی‌توانند در این بخش اظهار نظر داشته باشند لذا تفسیر قانونی که مجلس گذرانده با خود مجلس است که همانا از آن به عنوان استفساریه یاد می‌کنند.   بیشتر بخوانید: اقدام رئیس دستگاه قضا در ایجاد گفتمان دیپلماسی قضایی رسواکننده چهره دروغین استکبار جهانی است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم تنقیح قوانین تعیین تکلیف نه معاونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود

عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف واحد مبارزه با موش در شهرداری تهران شد و گفت: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

ناصر امانی درگفت وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه در بازدید از محلات مختلف تهران یکی از گلایه‌های شهروندان جولان موش در جوی و انهار است، گفت: با گرم شدن هوا نگرانی‌ها از افزایش تعداد موش‌ها وجود دارد و می‌بایست شهرداری تهران در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که گویا واحد مبارزه با موش که قبلا در شرکت ساماندهی مشاغل فعالیت می‌کرده،‌ دچار تغییرات ساختاری شده و به سازمان مدیریت پسماند منتقل شده و در این شرایط کار کمی افت کرده است، افزود: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

امانی ادامه داد: ما خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی موش‌های تهران هستیم و با وجود تغییر ساختار بهتر است شرکتی که تجربه کافی دارد و کارشناسان آن با وضعیت معابر و کلونی‌های تهران آشنایی دارند، کار مبارزه با موش‌های تهران را بر عهده گیرد؛ اما آنچه مورد تأکید است این است که باید مبارزه با موش‌ها در آستانه گرمی هوا هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان