Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@14:59:45 GMT

صدرنشینی آلومینیوم اراک اتفاقی نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۱۵۷۴

صدرنشینی آلومینیوم اراک اتفاقی نیست

شاگردان رسول خطیبی در فصل جاری لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشته و در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر هستند

مسابقات هفته پنجم لیگ برتر انجام شد و در حالی که تیم های مدعی قهرمانی مقابل حریفان متوقف شدند، این آلومینیوم اراک بود که با قدرت به صدر جدول تکیه زد.

آلومینیوم اراک در 5 دیدار ابتدایی خود در لیگ 3 پیروزی خانگی کسب کرده و در 2 بازی خارج از خانه مقابل پدیده و مس رفسنجان نیز به تساوی بدون گل دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال اینجاست آیا موفقیت آلومینیوم اتفاقی بوده یا اینکه دلایلی پشت صدرنشینی اراکی ها است.

مدیریت باشگاه و حمایت مجموعه ایرالکو

اولین و مهم ترین عامل را می توان حمایت شرکت آلومینیوم از باشگاه فوتبال خود دانست. آن ها از سال گذشته تاکنون که آلومینیوم در لیگ برتر حضور داشته، از هیچ حمایتی دریغ نکرده اند.

وجود دو چمن خوب در ورزشگاه امام خمینی و برق باختر باعث شده کیفیت تمرینات ایرالکویی ها بسیار بالا باشد. همچنین این تیم به موقع پرداختی داشته و هیچ گاه تمرکز بازیکنان به دلیل مسائل مالی به هم نخورده است.

در این بین نمی توان از زحمات حمید محرابی، مدیرعامل آلومینیوم اراک چشم پوشی کرد. او که در وضعیت نابسامان آلومینیوم را تحویل گرفت، به خوبی تیم را جمع کرد؛ تیمی که چند مهره کلیدی خود را از دست داده بود و سرمربی نیز نداشت و تمریناتش از بقیه تیم ها دیرتر شروع شده بود.

محرابی سریعا دست به کار شد و کادر فنی را به تثبیت رساند. او بدون توجه به حرف و حدیث ها در خصوص جدایی سال گذشته خطیبی، مجددا این مربی را به اراک بازگرداند. علاوه بر این شبانه روز نیز تلاش کرد تا آلومینیومی که دیر بسته شده بود، در نقل و انتقالات از بقیه تیم ها جا نماند. همچنین با ستاره های تیم تمدید کرد تا یک تیم یکدست و با کیفیت فنی بالا روانه لیگ شود.

رسول خطیبی و کادر فنی پرتلاش

شاید خیلی ها به توانایی های فنی رسول خطیبی باور نداشتند به خصوص اینکه در تراکتور موفقیتی کسب نکرد. البته زمانی به او ندادند تا ساختار تیم را تغییر دهد.

بازگشت خطیبی به اراک موافقان و مخالفانی داشت ولی هواداران آلومینیوم یکدست بودند و همگی از تیم استان و شهر خود حمایت کردند. با وجود اینکه خطیبی دیر به آلومینیوم اضافه شد اما بدنسازی را سریع شروع کرد و با برگزاری اردوهای مختلف، تیم را به سطح مناسب آمادگی در لیگ برتر رساند.

خطیبی مهره هایی مانند حامد پاکدل، شاهین توکلی و مهدی حسینی را که ستاره های تیم در سه منطقه زمین بودند از دست داده بود ولی با جذب به موقع مهاجمان جوان و باکیفیت، وحید محمدزاده باتجربه و محمود قائد رحمتی تکنیکی و دونده مجددا تیمش را مانند سال گذشته قدرتمند کرد.

کسب تساوی بدون گل در خانه پدیده، دو پیروزی خانگی پیاپی مقابل دو تیم قدرتمند فولاد خوزستان و پرسپولیس، تساوی با مس در رفسنجان (که پرسپولیس را نیز متوقف کرد) و برد ارزشمند خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان نشان دهنده کیفیت بالای ایرالکویی ها بود.

آیا صدرنشینی آلومینیوم اراک اتفاقی است؟

وقتی تمام قسمت های یک مجموعه در خدمت یک هدف کار کنند، آن مجموعه موفق خواهد شد. در آلومینیوم نیز همین اتفاق رخ داده است. از بالاترین شخص باشگاه که مدیرعامل باشد تا کادر تدارکات تیم، هواداران و ... همه به موفقیت و برد آلومینیوم فکر می کنند.

وقتی بازی های آلومینیوم را می بینیم، یاد اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه می افتیم. تیمی که شاید سبک بازی اش به مذاق خیلی ها خوش نیاید اما همیشه در زمین می جنگد، بازیکنانش با هم دفاع می کنند، با هم حمله می کنند و فقط به فکر موفقیت تیم هستند.

آلومینیوم نیز از این قضیه مستثنی نیست. مدیریت باشگاه همیشه در تمرینات و بازی ها حضور دارد. کادر فنی تنها روی مسائل فنی تمرکز کرده و با قدرت تیم را آماده می کند. رسول خطیبی بهترین و آماده ترین مهره ها را به زمین می فرستد و به جرات می توان گفت بازیکنان با 200 درصد توان در زمین برای موفقیت تیم شهر اراک می جنگند.

وقتی همه عوامل برای موفقیت یک تیم دست به دست هم دهند، اتفاقی که می افتد صدرنشینی آلومینیوم در هفته پنجم است. تیمی که دیر بسته شد، دیر تمرینات بدنسازی اش را شروع کرد، نتوانست بهترین مهره ها را به خدمت بگیرد و ... اما کسی بهانه ای نیاورد و همه با هم برای موفقیت تیم تلاش کردند.

ثبت 4 کلین شیت در 5 بازی اول و تنها یک گل خورده تا به این هفته از لیگ، دوندگی بالای بازیکنان و ... نشان دهنده این است که صدرنشینی این تیم به هیچ وجه اتفاقی نیست. البته طبق گفته صحبت های رسول خطیبی نباید انتظارات را از این تیم بالا برد ولی کیفیت بالای ایرالکویی ها و هدف مشترک همه اعضای باشگاه برای موفقیت تیم ثابت خواهد کرد که موفقیت های آلومینیوم در ادامه اتفاقی نخواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

اراک با رسول خطیبی در صدر جا خوش کرد

خطیبی: انتظارات را از آلومینیوم بالا نبرید / هفته به هفته پیش می رویم

آلومینیوم اراک 2-1 نفت مسجدسلیمان / تیم خطیبی موقتا صدرنشین شد

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! افشاگری های تکان دهنده رومن مولینا: از معاوضه آرتور و پیانیچ تا فساد در بازی های ملی آسیا! علیرضا فغانی: مجیدی اطلاعات داوری‌ اش را به روز کند/ در بازی استقلال - نساجی پنالتی رخ نداد سردبیر رسانه چینی رو به اتحادیه جهانی تنیس: در مورد چین، از لحن دستوری استفاده نکنید! علیرضا رضایی: ای کاش در رختکن حال و روز فرهاد مجیدی را می‌ دیدید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک برای موفقیت موفقیت تیم رسول خطیبی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟

ذوب آهن اصفهان با محمد ربیعی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، ذوب آهنی‌ها امسال تقریباً از همه تیم‌های لیگ برتری در خانه حریفان امتیاز گرفتند و امیدوارند این روند را مقابل استقلال صدرنشین هم ادامه بدهند.

شاگردان محمد ربیعی در خانه و در ورزشگاه فولادشهر خیلی آمار جالبی ندارند اما بیرون از خانه یقه تمام بزرگان لیگ برتر از جمله پرسپولیس را گرفته‌اند.

طبعاً چنین آماری یک هشدار بزرگ برای استقلال است که تحت هیچ شرایطی ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی تهران دست کم نگیرد.

استقلال برای حفظ صدرنشینی و امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و پیش‌بینی می‌شود هواداران استقلال هم به دلیل حساسیت مسابقه از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورند.

ذوب آهن اصفهان در نیم فصل اول به مراتب نتایج بهتری کسب کرده بود اما پس از شایعه مذاکره محمد ربیعی با فولاد خوزستان ناگهان این تیم دچار افت شدید شد و چند هفته نتایج ضعیفی کسب کرد اما شاید بهترین نتیجه ذوب آهنی‌ها در تبریز مقابل تراکتور رقم خورد که این تیم پرستاره را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند.

هرچند که تراکتوری ها این شکست را در جام حذفی جبران کرده و در ضربات پنالتی موفق به حذف ذوب آهن از این مسابقات شدند.

گفتنی است بازی رفت تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تساوی یک بر یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازی تیم های استقلال و ذوب آهن (عکس) استقلال 2 - 0 ذوب آهن/ عبور از مرحله اول!

دیگر خبرها

  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • تصاویری عجیب از عملیات نجات جان یک بچه در سیل | چه اتفاقی برای او افتاد؟
  • چند ثانیه قبل از مرگ چه اتفاقی می‌افتد؟ + فیلم
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم