Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند اجرایی پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در منطقه ۹ عملیات انتقال گاز با حضور گروه اجرایی پروژه آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، محی‌الدین مفخمی، سرپرست منطقه ۹ عملیات انتقال گاز در نشست پیاده‌سازی مدیریت دانش، با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای مدیریت دانش در شرکت انتقال گاز ایران، گفت: فعالیت‌های گوناگونی در سطح شرکت انتقال گاز، از جمله منطقه ۹ عملیات در جریان است که در چارچوب مدیریت دانش قرار می‌گیرد، اما به‌دلیل اینکه چرخه دانشی این فعالیت‌ها به‌صورت نظام‌مند انجام نمی‌شد، کاستی‌ها و نواقصی داشت که امید است پیاده‌سازی سیستم مدیریت دانش سبب کاهش خطر فعالیت‌ها، کاهش هزینه‌های عملیاتی و سرانجام افزایش بهره‌وری در سازمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک نمونه عملی از درس‌آموخته‌های مدیریت دانش، اقدام‌های انجام‌شده و استفاده از توان شرکت‌های داخلی در شرایط تحریم برای بازسازی و نوسازی قطعات ساخت داخل و انجام تعمیرات اساسی توربوکمپرسور تأسیسات قلعه جیق است که با صرفه‌جویی بسیار زیادی از نظر ارزی و ریالی انجام شده و در حال نصب و بهره‌برداری است.

سرپرست منطقه ۹ عملیات انتقال گاز با ابراز خرسندی از آغاز روند اجرایی پروژه مدیریت دانش در منطقه و اعلام آمادگی برای حمایت و پشتیبانی از اجرای پروژه، از انتخاب این منطقه به‌عنوان پایلوت برای پیاده‌سازی پروژه مدیریت دانش استقبال کرد و این موضوع را دلیلی بر کارایی و توانمندی همکاران منطقه ۹ عملیات انتقال گاز دانست. 

غلامرضا خوانساری، رئیس پژوهش و فناوری شرکت انتقال گاز نیز در این نشست اهداف و ساختار پروژه و گزارشی اجمالی از اقدام‌های انجام‌شده ارائه کرد و گروه اجرایی پروژه نیز مراحل استقرار نظام جامع مدیریت دانش در شرکت انتقال گاز ایران، انتظارات از اعضای کمیته پشتیبان، شناسایی و معرفی سفیران دانش را تشریح کردند.

منبع: شانا

کلیدواژه: سرپرست منطقه 9 عملیات انتقال گاز مدیریت دانش شرکت انتقال گاز ایران منطقه ۹ عملیات انتقال گاز شرکت انتقال گاز مدیریت دانش اجرایی پروژه پیاده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد