Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:48:41 GMT

۸۶ درصد از دانش‌آموزان قشمی واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۱۶۸۹

۸۶ درصد از دانش‌آموزان قشمی واکسینه شدند

علیرضا نصری روز شنبه در نشست شورای سلامت قشم افزود: برای بازگشایی مدارس باید تمام دانش‌آموزان قشمی واکسن خود را تزریق کنند.

وی ادامه داد: همچنین تمام فرهنگیان و افراد مرتبط با مدارس نیز باید زیر پوشش واکسیناسیون قرار بگیرند

نصری تصریح کرد: در صورتی که دانش‌اموز و یا یک فرهنگی قصد تزریق واکسن ندارد، باید با هزینه خود در هفته ۲ بار پاسخ آزمایش خود مبنی بر مبتلا نبودن به کرونا را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۷ هزار و ۷۵۱ کودک واکسن سرخک دریافت کردند

فرماندار قشم گفت: با توجه به مشاهده بیماری سرخک و سرخچه در قشم، ۲۷ هزار و ۷۵۱ کودک ۹ ماه تا هشت ساله زیر طرح واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی افزود: هم اکنون اپیدمی این بیماری در کشوبرخی کشورهای اطراف مشاهده می‌شود که به دلیل ارتباط آنان با قشم این بیماری در قشم مشاهده شد.

نصری با اشاره به اینکه ۳۲ هزار کودک باید در قشم واکسن سرخک تزریق کنند، ادامه داد: تا کنون ۸۶.۵ درصد از این جمعیت زیر پوشش قرار گرفتند که برای رسیدن به شرایط نرمال باید حداقل ۹۵ درصد از کودکان در این رده سنی واکسن دریافت کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها علیرضا نصری هرمزگان قشم خلیج فارس تنگه هرمز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا نصری هرمزگان قشم علیرضا نصری هرمزگان قشم خلیج فارس تنگه هرمز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر هنرستان زارچ گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاورد‌های علمی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مشاغل و بازار کار راه‌اندازی شده است. 
 
وکیلی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته‌های حسابداری، معماری، گرافیک و خیاطی دستاورد‌های خود را در قالب ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند