Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرف های روز گذشته سخنگوی فدراسیون فوتبال برای ترساندن اهالی این رشته از حذف تیم ملی در جام جهانی که به هیچ وجه صحت ندارد، با استقبال فدراسیون فوتبال روبرو شده و فدراسیون از روسای هیات ها خواسته آنها هم همین رویه را در پیش بگیرند!

فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی در گروه روسای هیات های فوتبال استان ها، از آنها خواست به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان های محل کار خود بروند و آنها را برای اصلاح اساسنامه توجیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، سخنگوی فدراسیون فوتبال روز گذشته در شبکه ورزش ادعا کرد اگر بند یک اساسنامه در اسفند ماه تایید و تصویب نشود، خطر حذف تیم ملی از جام جهانی وجود دارد. اگرچه این ادعا که بی شباهت به ادعای قبلی رییس فدراسیون نیست (اگر var نداشته باشیم فیفا میزبانی بازی با کره جنوبی را به ما نمی دهد) با واقعیت کیلومترها فاصله دارد اما فدراسیون فوتبال قصد دارد همین خط را ادامه بدهد و از مجلس بخواهد اساسنامه را مصوب کند!

به گفته یکی از روسای هیات های فوتبال کشور، روز گذشته این پیام از طرف فدراسیون برای روسای هیات ها ارسال شده است؛

ضمن عرض ادب و احترام محضر شما همکاران عزیز
پیرو مطلب مهم سخنگوی فدراسیون فوتبال و ضرورت تصویب بند یک اساسنامه در پارلمان کشور، شایسته است دست به دست هم دهیم به جهت رفع بحران احتمالی برای فوتبال کشور، بصورت خودجوش و به لحاظ موفقیتهای اخیر تیم های ملی کشور و ارتقا افتخار آفرین در جایگاه رنکینگ جهانی، با نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی استانهای مربوطه ارتباط نزدیک برقرار کرده و با حضور فیزیکی در محل کار و توجیه موارد ذکر شده و خطر تعلیق فوتبال ملی کشور و جلوگیری از بحران حذف از جام جهانی، ضمن اعلام ضرورت موضوع و نیاز مبرم درخواست فدراسیون جهت تصویب بند یک اساسنامه تقاضای رسیدگی و تسریع در روند تحقق آن تا قبل از موعد مقرر اساسنامه را داشته باشیم.

فدراسیون فوتبال در حالی مدعی حذف تیم ملی از جام جهانی است که اصلاح نشدن اساسنامه هیچ خطری برای تیم ملی ندارد. فدراسیون فوتبال با قول اصلاح اساسنامه اجازه برگزاری انتخابات را گرفت و اگر اساسنامه فدراسیون فوتبال تا موعد مقرر تایید نشود، فیفا انتخابات انجام شده در تاریخ اسفند ماه سال قبل را غیر قانونی تلقی کرده و یک کمیته انتقالی به جای فدراسیون فعلی تشکیل می دهد تا روی روند اصلاح اساسنامه نظارت داشته باشد.

فیفا هیچ مجازاتی برای تیم ملی فوتبال ایران در نظر نمی گیرد.

اگر به چند ماه اخیر نگاه کنیم به نظر می رسد این رویه فدراسیون فوتبال است که می کوشد با فیفا هراسی و ترساندن دولت و مجلس از فیفا، حرف خود را به کرسی بنشاند. نظیر این رویه را در داستان var دیدیم که رییس فدراسیون با حضور در تلویزیون ادعا کرد اگر سیستم کمک داور ویدیویی نداشته باشیم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می توانند ما را از میزبانی محروم کند اما انتشار نامه های کنفدراسیون مشخص کرد var از الزامات میزبانی نبود و حرف های عزیزی خادم که گفته بود نهادهای بالادستی الزام کرده اند حتما سیستم کمک داور ویدیویی داشته باشیم، صحت نداشت. (فدراسیون با نامه AFC حقیقت را لو داد؛ VAR برای ایران الزامی نبود)

بار دیگر وقتی رسانه طرفداری ماهیت شرکت مشکوک هنگ کنگی را برملا کرد، برخی افراد به رسانه های همسو خط دادند این شایعه را تبدیل به خبر کنند که شرکت هنگ کنگی از قرارداد با ایران خارج شده و احتمال دارد فیفا ایران را محروم کند که این شوخی خنده دار خیلی زود تکذیب شد. (فیفا دوباره چماق شد؛ این بار لغو قرارداد VAR / شوخی صبحگاهی با فوتبال ایران)

دفعه بعد فدراسیون برای ترساندن استقلال و پرسپولیس بحث حذف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا را پیش کشید (استقلال و پرسپولیس در ایران از آسیا حذف شدند، نه در AFC) و این بار هم به نظر می رسد برای ترساندن دولت و مجلس، فدراسیون فوتبال بی دلیل هشدار داده اگر اساسنامه اصلاح نشود، تیم ملی به جام جهانی نمی رود. (هشدار مهم سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با خطر تهدید کننده تیم ملی در جام جهانی قطر / فیلم) این ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال را به عنوان سند داشته باشید تا رسانه طرفداری موضع رسمی فیفا را در این خصوص منتشر کند.

مشخص نیست این رویه تهدید و ارعاب و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی فوتبال تا چه زمان قرار است ادامه داشته باشد. متاسفانه عده ای در حال سود بردن از ترساندن مردم از فیفا و نهادهای بین المللی هستند. 

 

 بیشتر بخوانید:

تیم ملی از جام جهانی حذف نمی شود؛ اساسنامه برای فدراسیون خطر دارد، نه برای تیم ملی

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! افشاگری های تکان دهنده رومن مولینا: از معاوضه آرتور و پیانیچ تا فساد در بازی های ملی آسیا! علیرضا فغانی: مجیدی اطلاعات داوری‌ اش را به روز کند/ در بازی استقلال - نساجی پنالتی رخ نداد سردبیر رسانه چینی رو به اتحادیه جهانی تنیس: در مورد چین، از لحن دستوری استفاده نکنید! علیرضا رضایی: ای کاش در رختکن حال و روز فرهاد مجیدی را می‌ دیدید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سخنگوی فدراسیون فوتبال روسای هیات ها جام جهانی داشته باشیم تیم ملی حذف تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶