Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- شرکت پرداخت الکترونیک سداد با یک پله رشد نسبت به سال گذشته میلادی، در رتبه پنجاهم شرکت‌های پرداخت الکترونیک جهان ایستاد.

 به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، طبق گزارش نشریه معتبر «نیلسون ریپورت» درخصوص عملکرد شرکت‌های پرداخت الکترونیک در سال ۲۰۲۰، شرکت پرداخت الکترونیک سداد با یک پله رشد نسبت به سال ۲۰۱۹ در رتبه ۵۰ شرکت‌های پرداخت الکترونیک دنیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه نیلسون ریپورت همچنین گزارش داده که دیگر شرکت‌های ایرانی فعال در این حوزه به ترتیب رتبه‌های ۱۱، ۱۵، ۱۷، ۲۶، ۳۰ و ۶۰ را بدست آورده‌اند.

گفتنی است، شرکت پرداخت الکترونیک سداد بازوی پرداخت بانک ملی ایران بزرگ‌ترین نهاد بانکی خاورمیانه است که در سال ۹۳ راه‌اندازی شد و اکنون جزو ۶ شرکت برتر پرداخت الکترونیک ایران به شمار می‌رود.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بدو تاسیس تا اکنون تلاش کرده تا با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و ایجاد راهکارهای خلاق پاسخگوی نیازهای جامعه در این زمینه باشد.

پرداخت الکترونیک سداد در مدت زمانی کوتاه توانسته به دستاوردهای مهمی چون طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع) نائل شود و در مقام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی پی اس پی (PSP) در ایران مشغول به خدمت شود.

   

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت پرداخت الکترونیک سداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی باقری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تاثیر عملیات «وعده صادق» بر ایجاد انگیزه در دانشجویان کشورهای دیگر در امید داشتن به مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوز، گفت: هم عملیات «وعده صادق» در ایجاد و افزایش انگیزه دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در دنیا در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه اثرگذار بوده و هم این اعتراضات موجب ضریب پیدا کردن این عملیات می‌شود. امروز مشاهده می‌کنیم که با وجود اقدامات امپراتوری عظیم رسانه‌ای غرب و شرق و تلاش آنها برای زیر سوال بردن عملیات وعده صادق در دنیا، نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه عکس آن رخ داده و امروز هم این عملیات باعث ایجاد قوت قلب برای آزادی خواهان و آزادی طلبان شده و هم از طرف دیگر حرکت این آزادی خواهان باعث می‌شود عملیات ما باعزت و اقتدار بیشتری مطرح شود؛ امروز نه تنها کسی نتوانست حرکت جمهوری اسلامی ایران را محکوم کند بلکه در ادامه کار ما در دانشگاه‌های آمریکا نیز اعتراضات سراسری شکل گرفته است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه اعتراضات جوانان و دانشگاهیان دنیا در محکومیت رژیم صهیونیستی نیازی به شبکه سازی و توسعه شبکه‌ای ندارد، گفت: اعتراضاتی که در میان جوانان دنیا شکل گرفته است نشان از آن دارد که فطرت جوانان دنیا در حال مبارزه با ظلم است.

کد خبر 847521 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد