Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاهیان از تاریخ ۲۲ الی ۲۶ آبان ماه، برنامه های متنوع قرآنی در مسجد امام حسین علیه السلام دانشگاه برگزار شد.

شرح زیارت امین الله توسط حجت الاسلام والمسلمین محمد بیگدلی شاملو مدیر امور مبلغین و روحانیون و قرائت آن توسط مداح اهل بیت سیدمحمدرضا میری، بیان حکمتهای نهج البلاغه حضرت امیر المومنین حضرت علی (علیه السلام ) توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق احمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تفسیر آیات قرآن توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدنژاد مدیر گروه معارف دانشگاه و مراسم روضه خوانی روز وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه ( سلام الله علیها ) توسط ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت ( علیهم السلام ) سیدمحمدرضا میری از اهم برنامه های قرآنی در مسجد دانشگاه  دانشگاه علوم پزشکی ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن دانشگاه علوم پزشکی امام حسین مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی ظهر امروز پنجشنبه در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری از برجسته ترین شهدا است‌.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به آموخت و پیام وی به سپاه این است که رشد ترقی داشته باشد چرا که نسبت به سایر ارگان‌های نظامی مستثنی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه سپاه در همه مخاطرات و مسائل نقش آفرینی می‌کند، عنوان کرد: تقارن هفته عقیدتی سیاسی و روز شهادت شهید مطهری به این معناست که سپاه دارای دو بال علم و ایمان است.

وی اذعان کرد: نباید بصیرت و درک انسان محدود شود و باید نسبت به علم آموزی اهتمام ورزید.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: وعده صادق عملیاتی است که بسیاری از ابعاد آن آشکار نشده و آن شبیه به واقعه تسخیر لانه جاسوس می‌باشد که سدی را شکست.

کد خبر 6095222

دیگر خبرها

  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد