Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:32:50 GMT

تداوم ناکامی‌های پاس در لیگ ۲ کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۱۹۷۳

تداوم ناکامی‌های پاس در لیگ ۲ کشور

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر امروز /شنبه/ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، تیم پاس برابر اسپاد تهران به تساوی دست یافت.

در این دیدار ابتدا پاسی‌ها با ۲ گل از حریف پیش افتادند و توانستند با گل‌های فرشاد امامی و رضا کاشفی (پنالتی) در نیمه نخست به برتری برسند.

در نیمه دوم تیم اسپاد تهران از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و توانست ضمن جبران گل‌های خورده، یک امتیاز ارزشمند را از تساوی مقابل میزبان خود پاس همدان به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد کهزادی به همراه فرشید ساعدی و مجید افتخاری این بازی را قضاوت کردند.

پاسی‌ها با این تساوی همچنان در قعر جدول گروه ب لیگ ۲ ایستاده‌اند.

برچسب‌ها فوتبال شهر همدان پاس همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهر همدان پاس همدان فوتبال شهر همدان پاس همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!

 تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

در اتفاقی باورنکردنی در این مسابقه گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد! شاگردان مارینوس اوزونیدیس در هر نیمه با لباس‌های متفاوتی به زمین رفتند. گل‌گهر در نیمه اول با لباس اصلی خود یعنی سرمه‌ای وارد زمین شد ولی نیمه دوم را با لباس سفید آغاز کرد!

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران