Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال اظهار کرد: اوایل تیرماه پرونده ای با مضوع  سرقت  به روش بیهوشی در کلانتری ۱۴۵ ونک تشکیل و با دستور قضائی پرونده برای پی جویی و کشف جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

بدوا از شاکی تحقیق که اظهار داشت: داخل حیاط بیمارستان نشسته بودم که جوانی حدودا ۳۰ ساله به نزد من آمده و با تعارف آب میوه ای که در دست داشت در کنارم نشست و من نیز پس از نوشیدن آب میوه ناگهان بیهوش شدم و پس از ساعتی که به هوش آمدم متوجه شدم مورد دستبرد سارق جوان قرار گرفته ام و مقداری وجه نقد و تلفن همراه و ساعت مچی ام به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون تومان به  سرقت  رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرقت با شگرد بیهوشی و آبمیوه مسموم

این مقام انتظامی تصریح کرد: پرونده برای رسیدگی تخصصی به تیم مبارزه با سرقت بعنف ارجاع شد که کارآگاهان این اداره با حضور در بیمارستان و بررسی سرنخ های موجود موفق می شوند تصویر سارق در مقاطع مختلف بیمارستان که حدوداً فردی ۲۷ ساله قد بلند و دارای مو و محاسن روشن بوده را بدست آورند.

وی عنوان کرد: ضمن ارائه هوشیاری به پرسنل بیمارستان و آموزش های لازم به آنان با توجه به سریالی شدن سرقت ها در چندین روز تعقیب و مراقبت در محل نهایتا متهم به نام علیرضا دستگیر و در تحقیقات اولیه از متهم با اظهاراتی ضد و نقیض سعی در کتمان حقیقت داشته و منکر هرگونه سرقت بوده که با ارائه دلایل و مستندات به بزه انتسابی معترف و با توجه به شیوه و شگرد صورت گرفته در سرقت متهم در تحقیقات تکمیلی اظهار داشت در ابتدا با جلب اعتماد مراجعین در یک فرصت مناسب با استفاده از قرص خواب آور که داخل آب میوه و یا چایی ریخته بودم سوژه را ترغیب به نوشیدن آب میوه مسموم نموده و پس از بیهوشی اقدام به سرقت اموال شامل موبایل و وجه نقد از آنان کرده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: علیرضا در ادامه اظهار داشت تا به حال پس از آزادی از زندان در سال جاری اموال تعداد ۱۰ نفر را در بیمارستان های شلوغ و پر تردد به این روش سرقت کرده و اموال مسروقه را پس از سرقت به شخصی به نام احمد در محدوده خیابان مولوی تهران می فروخته که بعد از فروش آن معادل وجه نقد از وی دریافت کرده است.

سرهنگ دستخال افزود: مالخر اموال سرقتی نیز درمحدوده خیابان مولوی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی اموال مسروقه از ان مکان کشف و متهم در تحقیقات پلیسی به خرید اموال مسروقه اعتراف کرد. تا به حال ۸ نفر از شاکیان شناسایی و پس از اخذ اظهارات به دادسرای مربوطه معرفی شده اند.

 

 منبع: رکنا

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آب میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز