Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@15:44:59 GMT

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۲۲۲۳

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی منصوب شد

گروه استان‌ها- طی حکمی از سوی استاندار مرکزی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، "فرزاد مخلص‌الائمه" استاندار استان مرکزی طی حکمی "حسن میرزاخانی" را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی منصوب و جایگزین "سعید فرخی" معاون اقتصادی استاندار مرکزی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاخانی از نیروهای بومی و توانمند استان مرکزی درحالی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی منصوب شد که پیش از این به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی مشغول به کار بوده است.

نائب رئیسی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مرکزی نیز از دیگر سوابق سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی به شمار می‌رود که توسط استاندار مرکزی انتخاب شده است.

استاندار مرکزی: برش استانی وظایف ملی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید تدوین و مشخص شوداستاندار مرکزی: مطلقاً در مقابل ترک فعل کوتاه نمی‌آییماستاندار مرکزی: طرح "حکمرانی استان مرکزی" به دولت ارائه شد

به گزارش تسنیم، این نخستین تغییر مدیریتی در استان مرکزی است که پس از انتصاب فرزاد مخلص‌الائمه به سمت استاندار مرکزی از طرف وی در مجموعه استان مرکزیی انجام می‌شود.

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصادی استانداری مرکزی منصوب اقتصادی استاندار استاندار مرکزی سرپرست معاونت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: طرح زیست عفیفانه با عنوان «زندگی و بالندگی» در این معاونت پیگیری می‌شود و مربیانی از سراسر کشور با همکاری آستان قدس رضوی آموزش می‌بینند تا به والدین، آموزش‌های لازم را ارایه دهند.

وی افزود: تاکنون چهار دوره آموزشی برگزار شده است که این مربیان، ابتدا برای والدین و در ادامه برای دانش‌آموزان، آموزش‌ها را ارایه خواهند داد.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور اظهار کرد: هویت دختران و کمک به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در حوزه‌های سبک زندگی، از دیگر برنامه‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری است که در حال انجام است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که این معاونت با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری می‌کند، گفت: از آنجا که معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری دستگاه اجرایی نیست، بیشتر در حوزه قانون‌گذاری و سیاستگذاری فعالیت می‌کند و طرح‌هایی را با همکاری وزارت علوم در کمیسیون‌های مرتبط مجلس پیگیری می‌کند.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور تاکید کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار، از دیگر برنامه‌هایی است که طبق مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری پیگیری می‌شود.

کد خبر 6094156

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد