Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@06:58:55 GMT

دولت سیزدهم پرچمدار شعار خاصی نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۲۲۴۸

دولت سیزدهم پرچمدار شعار خاصی نیست

گروه سیاسی فردا: عملکرد تیم اقتصادی دولت در حد انتظار نبوده است، این را در تذکرات و نطق های نمایندگان به روشنی می توان یافت. بارها در هفته های اخیر نمایندگان به وزرای مختلف اقتصادی یادآوری کردند که چه برنامه یا ایده هایی داشتند اما امروز نشانه ها یا علائمی در جهت تحقق آن برنامه ها و ایده ها دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن مقدم در گفتگو با خبرنگار «فردا» درباره عملکرد تیم اقتصادی دولت گفت: دولت سیزدهم پرچمدار شعار خاصی نیست یا هنوز آن هویتی که بشود دولت را به آن نام شناخت و اسمی روی آن گذاشت، وجود ندارد. شاید درباره دولت های گذشته نیز همین طور بوده و بعد مدتی عناوینی به آن دولت ها داده شد چون جهت گیری شان شفاف تر شده بود.

وی افزود: باید قدری به دولت زمان دهیم. البته یک نگرانی در ابتدا بود که شاید برخی اعضای تیم اقتصادی برای خودشان جایگاهی را تحت عنوان ژنرال های دولت تعریف کنند که این منجر به یکسری اختلافات و درگیری های علنی منجر شود، خوشبختانه این اتفاق نیفتاده است و به نظر می رسد آنها توانستند با هم هماهنگ شوند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه باید زمان معقول بین 6 ماه تا یک سال به وزرا داد، اظهار کرد: برخی مسئولان اجرایی در جلسات خصوصی بیان کردند که حداقل تا فروردین فرصتی برای کار داده شود چون وزرا تازه آمده اند. جریانی می خواهد این طور جلوه دهد که باید وزرا ظرف مدت 2 ماه طوری کاری می کردند که کل مشکلات برطرف شود حال آنکه برخی این مشکلات ریشه ای است و حل آنها زمان می برد.

وی با اشاره به مشکلات مسکن، بورس، بانک و غیره، افزود: رسیدگی مسائل زمان می برد. البته یکسری شعارها مربوط به زمان انتخابات هستند، یعنی این طور نیست که حتما عملی می شوند. آقای روحانی چند شعار داد، کدامش عملی شد؟ با این وجود معتقد نیستم که باید از دولت سیزدهم دفاع 100 درصدی کرد.

مقدم اظهار کرد: رسانه ها مسئولیت مطالبه گری دارند و پیگیری دیدگاه های مردم را باید از مسئولان طلب کنند اما اگر زودتر از موعد فشار زیادی به دولت وارد شود، همه انرژی شان صرف پاسخگویی به این مسائل می شود. بنابراین باید یک زمان معقولی را درنظر گرفت که بعد از آن سراغ آقایان برویم.

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات انرژی دولت مسکن مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899003

دیگر خبرها

  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس