Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - آبی‌پوشان کاشان در مقابل شهرداری چلیله شهرکرد با نتیجه شش بر پنج به پیروزی رسید و نخستین برد خود را در این دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به ثبت رساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، تیم فوتبال ساحلی آبی پوشان نماینده منطقه کاشان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم شهرداری چلیله شهرکرد رفت تا توان خود را در مقابل این تیم محک شهرکردی محک بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال ساحلی آبی پوشان که به عنوان نماینده منطقه کاشان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور پیدا کرده است موفق شد در پایان این دیدار با نتیجه شش بر پنج پیروز این میدان باشد و نخستین برد خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در این دوره از مسابقات را کسب کند.

آبی پوشان کاشان نخستین بازی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را واگذار کردندعبداللهی: فوتبال ساحلی مدیون اکتاویوست اما او بدقولی کرد/ می‌ماندم خراب می‌شدم، با نارضایتی خداحافظی کردماتفاق عجیب در مراسم گالای فوتبال ساحلی/ غیبت بازیکنان ایران به دلیل نداشتن کت‌وشلوار + عکس

تیم فوتبال ساحلی آبی پوشان نماینده تیم فوتبال ساحلی منطقه کاشان در گروه چهار این دوره از مسابقات با تیم های پاس جوان گناوه، دریانوردان بوشهر، شهرداری چلیچه، طوفان طاهروئیه سیریک هم گروه شده است و در چهار بازی گذشته سه بازی را به رقبای خود واگذار کرده بود.

تیم فوتبال ساحلی آبی پوشان کاشان در دیدار با طوفان طاهروئیه سیریک با نتیجه سه بر یک و در مصاف پاس گناوه با  نتیجه بسیار نزدیک هفت بر هشت نتایج مسابقات را واگذار کرده بود و در آخرین بازی در مقابل شهرداری چلیله شهرکرد به پیروزی رسید.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور آبی پوشان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه ۱۷ خرداد در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در زمین حریف به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

پیش از این درخصوص به این موضوع اشاره کرده بودیم که به‌نظر می‌رسد برای این سفر، شاگردان امیر قلعه‌نویی احتمالا با دردسرهایی مواجه شوند. تا پیش از این هواپیمایی وارش به‌واسطه ارتباط مدیرانش با سرمربی تیم ملی پروازهای اختصاصی و چارتر تیم ملی به کشورهای مختلف را هماهنگ می‌کرد اما از آنجا که به دلایل فنی این ایرلاین توانایی لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کشور هنگ‌کنگ را نداشته، فدراسیون فوتبال با درخواست از فیفا این موضوع را مطرح کرده است تا فدراسیون جهانی این مشکل را با تهیه بلیت برای ملی‌پوشان ایران در سفر به هنگ‌کنگ حل‌وفصل کند.

این درحالی است که برای تهیه بلیت ملی‌پوشان برای پرواز به هنگ‌کنگ، امیر قلعه‌نویی لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در این لیست نامی از احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش باسابقه و البته کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی در این لیست دیده نمی‌شود تا مشخص شود این دو بازیکن در پروسه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی، نفراتی هستند که از فهرست خارج شده تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند. این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی در تعطیلات عید و برای دو دیدار برابر ترکمنستان نیز از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشده بودند تا این گمانه‌زنی شدت بگیرد که سرمربی تیم ملی دیگر قصداستفاده از این نفرات را ندارد. بااین‌حال به‌خاطر درخشش نسبی حاج‌صفی در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش در یونان انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی برای اردوهای اخیر تیم ملی در فهرست نهایی قرار بگیرد که تا امروز این امر محقق نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229043 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی