Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته چهاردهم لالیگا، تیم فوتبال سلتاویگو میزبان ویارئال بود و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

آلبرتو مورنو در دقیقه ۲۷ ویارئال را پیش انداخت، اما بریز مندز در دقیقه ۷۲ گل تساوی سلتاویگو را به ثمر رساند.

با این نتیجه ویارئال ۱۶ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلتاویگو هم با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

بیشتر بخوانید

توقف اتلتیک بیلبائو برابر قعرنشین لالیگا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سلتاویگو لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو گل در سه دقیقه: خوسلو نسخه بایرن را پیچید!

به گزارش "ورزش سه"، فشار رئال مادرید روی دروازه بایرن مونیخ جواب داد و تیم کارلو آنچلوتی در دقایق پایانی نیمه دوم به گل تساوی رسید.

بایرن مونیخ در دقیقه 68 توسط آلفونسو دیویس به گل رسید و در دقیقه 71 هم ناچو فرناندز موفق شد گل تساوی را وارد دروازه حریف کند اما به دلیل خطا روی یوشوا کیمیش این گل مردود اعلام شد.

رئال مادرید که با این نتیجه باید با رویای فینال خداحافظی می‌کرد فشار روی دروازه حریف را به حداکثر رساند تا راهی برای رسیدن به حداقل گل تساوی را پیدا کرده و بازی به وقت اضافه کشیده شود.

در میان حملات رئال آنچلوتی تصمیم گرفت خوسلو را در دقیقه 81 به جای فده والورده وارد بازی کند که همین تعویض سرنوشت بایرن مونیخ را تغییر داد.

بعد از اینکه بایرن در دقیقه 82 به تیرک رئال کوبید، رئال دوباره روی دروازه حریف فشار آورد تا اینکه دقیقه 88 گل تساوی به ثمر رسید. پس از دفع ناقص مانوئل نویر روی ضربه وینیسیوس جونیور، خوسلو توپی را که مقابل این دروازه‌بان آلمانی وارد زمین شده بود را به سرعت وارد دروازه کرد و جو ورزشگاه را تغییر داد.

پس از این گل طرفداران رئال که از این تیم کامبک های زیادی را در شب‌های لیگ قهرمانان اروپا به یاد داشتند، شعارها را با فریادهای بلندتر به گوش رساندند تا رئال خیلی زود به گل دوم برسد.

پس از اینکه داور 9 دقیقه وقت اضافه را اعلام کرد، رئال وارد محوطه جریمه بایرن شده و ناچو توپ را از گوشه محوطه به آنتونیو رودیگر رساند که این مدافع آلمانی با پاس عرضی توپ را به خوسلو رساند و او یکبار دیگر با ضربه پای راست دروازه نویر را باز کرد.

این گل خیلی مشکوک به نظر می‌رسید که پس از بررسی سیستم کمک داور ویدیویی مشخص شد خوسلو و رودیگر جلوتر از مدافعان حریف با یکدیگر همکاری داشتند و این صحنه آفساید نیست تا گل مورد قبول قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • دو گل در سه دقیقه: خوسلو نسخه بایرن را پیچید!
  • لیگ‌یک/ دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز
  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون