Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مهران تیشه‌گران» امروز (شنبه) در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین دوره رقابت‌های تکواندو و کاراته ناشنوایان جهان اظهار داشت: این میزبانی با همکاری فدراسیون‌های تکواندو، کاراته و هندبال میسر شد و جا دارد از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم.

وی افزود: مهمانان خارجی در این رویداد حضور دارند که با وجود همه سختی‌های موجود و محدودیت‌های کرونایی خودشان را به تهران رساندند و منتظر هستیم تا رقابت‌های خوبی را از نمایندگان ایران و تیم‌های شرکت کننده ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون ناشنوایان اضافه کرد: قرار بود وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشد اما در آخرین لحظات به دلیل مشغله کاری از حضور وی محروم شدیم اما قول گرفتیم در مراسم اختتامیه سید حمید سجادی را در کنار خود داشته باشیم.

وی افزود گفت: ۱۴ تیم خارجی در تکواندو و هشت تیم خارجی در کاراته ‌در دو بخش زنان و مردان حضور دارند که باعث افزایش سطح کیفی این مسابقات خواهد شد.

نخستین دوره رقابت‌های تکواندو و کاراته ناشنوایان جهان از فردا (یکشنبه) در خانه تکواندو و سالن هندبال آغاز شده و تا سوم آذرماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها حمید سجادی کمیته ملی المپیک مهران تیشه‌گران فدراسیون ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید سجادی کمیته ملی المپیک حمید سجادی کمیته ملی المپیک فدراسیون ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت: در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می‌روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می‌شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می‌شود و در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است.
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته‌های دیگر ورود پیدا کنیم.

کد خبر 847614 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی