Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد جوان در بیمارستان خودسوزی کرد. این خودسوزی واقع در خیابان ولیعصر رخ داد. ماموران پلیس پس از این خودسوزی به محل حادثه مراجعه کردند. مرد جوان به دلیل خودسوزی در بیمارستان بستری شده است و در ادامه بیشتر از خودسوزی بخوانید.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، صبح دیروز شنبه 29 آبان ماه، خودسوزی مرد جوانی در اورژانس یک بیمارستان در خیابان ولیعصر به اداره پلیس گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر تیمی از ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تحقیقات اولیه ماموران پلیس مشخص کرد مرد جوان در بخش اورژانس بیمارستان پس از خودزنی از ناحیه سر و خوردن تیغ با بنزین جلوی چشم بیماران خودسوزی کرده است.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی تلفنی با بازپرس پرونده، کارکنان بخش اورژانس بیمارستان را هدف تحقیق قرار دادند.

برسی ها نشان داد مرد 40 ساله  پس از مراجعه به بیمارستان به دلیل درد شدید از ناحیه کلیه وعدم پذیرش ازسوی پرسنل اورژانس ابتدا سر خود را به دیوار کوبیده و سپس با خوردن تیغ اقدام به خودسوزی کرده است.

 ماموران پلیس در بازرسی از محل حادثه یک وصعیت نامه از مرد جوان پیدا کردند که نوشته بود: «درد شدیدی در کلیه خود دارم. برای درمان به چند بیمارستان در تهران مراجعه کردم اما پذیرش نشدم. امشب یا می میرم یا عمل جراحی می کنم.»

بنابراین گزارش، بیمار پس از خودسوزی و خودزنی برای سیرمراحل درمان بستری و حال عمومی وی نا مساعد گزارش شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث خودسوزی خودکشی خودسوزی در بیمارستان خودکشی در بیمارستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد لیلا بلوکات قیمت دلار فال حافظ حافظ لیلا بلوکات و همسرش ماموران پلیس مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار