Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،احمدرضا احمدیان، رئیس پلیس امنیت عمومی لرستان بیان داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی خرم آباد در انجام تحقیقاتی از فعالیت ۴ واحد آرایشگاه زنانه و دخالت غیرمجاز در امور پزشکی در یکی از محله‌های خرم آباد با خبر شدند.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی و با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت از این آرایشگاه‌ها بازدید و برخی اقلام پزشکی که به صورت غیرمجاز از سوی متصدی این واحد‌های صنفی استفاده می‌شد، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی لرستان با اشاره به پلمب این واحد‌های صنفی و با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع و برخورد قانونی اقدام شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس امنیت عمومی لرستان پلمب خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد

سرهنگ نایب زاده گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بستان آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل خودرو‌های عبوری در محل عوارضی بستان آباد به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بستان آباد افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضایی شد.

نایب زاده با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد  از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون