Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@20:23:04 GMT

 سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۳۰۸۷

 سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان منصوب شد

ایسنا/سمنان  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان منصوب شد.

 با حکم استاندار سمنان ، محمد حمیدی به عنوان " سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان " منصوب شد

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان در حکم انتصاب حمیدی آمده است : 

 جناب آقای محمد حمیدی
 سلام علیکم؛

 نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب شایسته جنابعالی به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به عنوان " سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی"  منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند منان، تحت توجهات حضرت ولی عصر عج و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی و با اهتمام به دیدگاهها و برنامه های دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی از جمله «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی»، «قانون مداری» و تعامل سازنده با کلیه دستگاههای اجرایی، در انجام وظایف و ماموریت های محوله موفق و موید باشید.

به گزارش ایسنا، پیش از این منوچهر فخری معاونت عمرانی استانداری سمنان را عهده دار بود که با انتقال وی به استانی دیگر در چند ماهه اخیر، علیرضا شریفی نژاد با حفظ سمت معاونت اقتصادی، سرپرستی معاونت عمرانی استانداری سمنان را نیز عهده دار بود.

   انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی معاون استاندار سمنان انتصاب عمرانی استانداری سمنان سرپرست معاونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان