Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار پرویز آبسالان  جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادواره شهید حاج قاسم میرحسینی و دومین یادواره شهدای وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک آغاز هفته بسیج اظهارداشت: برنامه‌های این هفته با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم" در سطح کشور به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرگ جاودانه شهادت است و همه خواستار چنین مرگی هستند ادامه داد: شهدا با نثار جان شیرین خود در راه خدا به زیبایی جاودانه شدند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهدا با تفکر بسیجی از انقلاب دفاع کردند و چراغ هدایت بشریت شدند افزود: شهدا اطلاعت از خدا و ولی امر را سر لوحه کارشان قرار دادند و در اطلاعت از ولی امرشان لرزشی نشان ندادند.

وی با بیان اینکه اگر خواهان موفقیت در جامعه هستیم باید اطلاعت از ولایت فقیه سرلوحه کارمان قرار داشته باشد گفت: شهدا باید در تمام زندگی ما نقش داشته باشند و در مسیر شهدا و با روحیه انقلابی و بسیجی حرکت کنیم.

سردار آبسالان با بیان اینکه حضرت امام راحل (ره) به دنبال احیای اسلام ناب محمدی(ص) بسیج را تشکیل دادند اظهارداشت: از روزهای اول تشکیل این پایگاه مردمی، برکات و اقدامات بزرگی توسط بسیج انجام شد که یکی از این میادین بزرگ دفاع مقدس بود.

رییس شورای هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان نیز اظهارداشت: وزارت نیرو ۵۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده که از این تعداد ۹ شهید از این استان است.

محمد دلمرادی با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم با روحیه بسیجی و جهادی باید انجام شود افزود: در صورت عدم خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، فردای قیامت باید مدیون خون شهدا باشیم.

در پایان این مراسم از مدیران و کارکنان بسیجی و خانواده محترم شهدای وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان با اهدای لوح سپاسی تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشته است؛

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دارالعلوم زاهدان مدعی مسیر اعتدالی در مدارس دینی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان شد و گفت این مدارس با گروه‌های افراطی همراه نیستند.

این ادعای عبدالحمید با آنچه در عملیات مشترک دیروز قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک روشن شد عملاً تکذیب شد.

در این عملیات، عناصر پشتیبانی‌کننده دو عملیات تروریستی گروهک جیش‌العدل در ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در سپاه شهرستان راسک صورت گرفت و منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و سپاه شد که در مدرسه یادشده مخفی شده بودند با همکاری مردم منطقه شناسائی و دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان