Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:10:36 GMT

تقدیر از دستفروشان کتاب در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۳۲۳۰

تقدیر از دستفروشان کتاب در مهاباد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیامند جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اظهار کرد: تجلیل از دستفروشان کتاب در مهاباد یکی از برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی است که در راستای ارج نهادن به تلاش‌های چند دهه این افراد برای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی صورت می‌گیرد.

وی افزود: دستفروشان کتاب در مهاباد در عین سادگی رسالتی بزرگ را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانبخت اضافه کرد: برگزاری مراسمات نقد و بررسی آثار نویسندگان شهرستان و منطقه، تقدیر از انتشارات و نویسندگان مهابادی از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در مهاباد بوده که در روز‌های گذشته برگزار شده است.

آرش شهابی مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مهاباد نیز اظهار کرد: احداث قرائت‌خانه‌ها در سطح محلات شهر در دوره‌های گذشته از اقدامات مهمی بوده در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مهاباد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اعضای فعلی شورای شهر مهاباد ضمن بازدید از قرائت خانه‌های شهر، پیگیر رفع مشکلات این زیرساخت‌ها می‌باشند، افزود: قرائت خانه بلوار پرستار که بمدت ۵ سال فاقد گاز لوله‌کشی بود امسال گازرسانی شده و فضای قرائت خانه پارک دانشجو نیز بنا به درخواست اعضا جداسازی شده است.

شهابی تصریح کرد: قرائت‌خانه‌ها ضمن ایجاد فضایی مناسب برای مطالعه، خدمات مشاوره تحصیلی نیز ارائه می‌دهند تا علاقمندان بتوانند در زمینه‌های مورد علاقه خود توانمند شوند.

این عضو شورای شهر مهاباد در پایان اضافه کرد: افزایش سرانه مطالعه یکی از رویکرد‌های اعضای شورای اسلامی مهاباد است.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته کتاب تقدیر و تشکر دستفروشان شهر قرائت خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرده است که کمیسیون تلفیق در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن فراهم نشد که در زمان خود در مجلس قرائت می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد