Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@10:04:40 GMT

هشدار سفارت آمریکا به اتباع خود در سودان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۳۲۵۶

هشدار سفارت آمریکا به اتباع خود در سودان

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سفارت ایالات متحده آمریکا در خارطوم امروز (شنبه) با صدور بیانیه‌ای از اتباع آمریکایی در سودان خواست روز یکشنبه از منازل خود بیرون نیایند.

سفارت آمریکا در خارطوم ضمن هشدار درباره رخداد‌های جاری سودان، به اتباع آمریکایی در این کشور آفریقایی توصیه کرد تا در محل سکونت خود بمانند و نسبت به رخداد‌ها هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبدالفتاح برهان فرمانده نیرو‌های مسلح سودان و رئیس شورای حاکمیت انتقالی سودان روز ۲۵ اکتبر با کودتا در این کشور قدرت را به دست گرفت و بسیاری از مسؤولان دولت غیرنظامی به ریاست عبدالله حمدوک را به زندان انداخت و از آن زمان تاکنون ناآرامی در این کشور ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری اعتراض کشاورزان اصفهان سفارت آمریکا در سودان اتباع آمریکا تظاهرات زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری اعتراض کشاورزان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد

 ابوالفضل توسلی  از جنبش وجدان های بیدار اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم و مسلمان فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل حمایت کرد و  گفت:صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده اگر در کشورهایی مانند روسیه، چین و ایران رخ می‌داد، صدای حمایت از حقوق بشر ادعایی غربی‌ها گوش جهانیان را کر می‌کرد.

وی ادامه داد: بگیر و ببندهای گسترده پلیس آمریکا نشان داد که آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر در این کشور تا زمانی پابرجاست که از خط قرمز دشمنی با صهیونیست‌ها عبور نکند. و امروز صدای رسای اعتراضات دانشجویان بیدار آمریکا و اروپا علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آن‌ها در حال گسترش است.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیروهای پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و سایر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

وی تاکید کرد: مقابله وحشیانه پلیس با حامیان ملت فلسطین نشان داد که حد و مرز آزادی بیان در آمریکا تا جایی است که خط قرمز حمایت از صهیونیست‌ها را محترم شمارد. تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

توسلی؛ مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین کرد و گفت: سرکوب اساتید و دانشجویان توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است را محکوم می‌کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • آمریکای شعله‌ور!
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • مهاجرت با ویزای جعلی