Web Analytics Made Easy - Statcounter

عائشه قذافی دختر معمر قذافی و خواهر سیف الاسلام نامزد ریاست‌جمهوری لیبی از لیبیایی‌ها خواست از بردارش در انتخابات آینده حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، عائشه قذافی، دختر معمر قذافی دیکتاتور مخلوع لیبی در گفت‌وگو با شبکه "الجماهیریه" لیبی گفت: از فرزندان بزرگوار کشورم مادران، برادران و خواهران و مردان لیبیایی می‌خواهم زمان بپاخیزند وقت آن است که شب ذلت و مهنت به صبح برسد و زندگی روی خوش خود را نشان دهد و لیبی از زیر آوار زشتی‌ها بیرون بیاید و بار دیگر به پا خیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عائشه قذافی ادامه داد: تجارب تاریخی به ما آموخته که تجهیزات و ابزارهای نبردها سرزمین‌ها را براساس شرایط، دستاوردها و تحولات بیدار می‌کنند زیرا تنها این سرزمین است که ثابت می‌ماند.

او درباره انتخابات اشاره کرد: ساعت حقیقت زنگ می‌زند و فریادی که برادر شما و برادر من دکتر سیف الاسلام قذافی برآورده است؛ سیف الاسلامی که شما او را در سختی و راحتی به خوبی شناخته‌اید.

دختر قذافی ادامه داد: سیف الاسلام قذافی لیبی را مقابل چشمانش قرار داده و به رغم تمام پیشنهادات وسوسه‌انگیز که طی این سال‌ها به او شد، قبول نکرد که برود، لیبی را ترک نکرد به رغم اینکه مرگ تهدیدش می‌کرد. توطئه‌ها علیه او از طرف کسانی که خیری برای لیبی نمی‌خواهند،‌ در جریان هستند، اما او همچنان ماند و باقی خواهد ماند. او فقط یک هدف دارد.

او خاطرنشان کرد: فرزندان ملت بزرگ ما لیبی عزیز که زخمش هنوز درمان نشده همه را به درد آورده و هیچ‌کس را مستثنی نکرده است. در رفتن به مراکز رای‌گیری تعلل نکنید آرای شما تنها وسیله برای رهایی لیبی طی امروز و فرداست. رای شما اگر به نفع خود استفاده نکنید به نفع دیگری علیه شما استفاده خواهد شد.

سیف الاسلام قذافی اخیرا برگه نامزدی خود در انتخابات دسامبر را تقدیم کمیساریای عالی انتخابات این کشور در شهر سبها در جنوب لیبی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیف الاسلام قذافی سیف الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح روز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، خبر فوت معصومه حائری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی، دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی و عروس ارشد امام (ره) منتشر شد.

آن طور که عصر ایران روایت کرده است؛ از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب و حتی بعد از فقدان چنین یاد کند.

او در خاطره ای دیگر که جماران منتشر کرده، درباره همسرش گفته بود؛« آقا مصطفی مثل بقیه آخوندها و روحانیون نبود و خیلی مدرن و امروزی بود و مثل برخی از روحانیون در خیلی از مسائل و موضوعات از جمله حجاب، سختگیری نمی‌کرد و به من نمی‌گفت این جوری رو بگیر و یا آن‌گونه که در میان زنان نجف، به‌خصوص زن‌های روحانیون متداول و متعارف بود، از من نمی‌خواست مثل آن‌ها پوشیه بزنم؛ ولی دیگران در این زمینه سختگیری می‌کردند و اگر بدون پوشیه بیرون می‌آمدیم، به امام خبر و گزارش می‌دادند. یادم هست یک روز که پوشیه‌ام را روی صورتم نینداخته بودم، یک روحانی دنبالم آمد و گفت پوشیه‌ات را روی صورتت بینداز، اما من اعتنا نکردم و به راهم ادامه دادم، ولی او دست بردار نبود و تا درب منزل مرا تعقیب کرد و به دنبالم آمد و خانه را شناسایی کرد و بعداً قضیه را به حاج آقا مصطفی گفت، اما حاج آقا مصطفی که اصلاً به این چیزها اعتقاد نداشت، به جای این که دل به دل او بدهد، چند تا بد و بیراه به او گفت. آقا مصطفی اصلاً از وضعیت نجف راضی نبود و می‌گفت اگر به خاطر امام نبود، در این‌جا نمی‌ماندم و به ایران برمی‌گشتم؛ البته جدا از وضعیت امام، خود ایشان هم اگر به ایران می‌آمد دستگیر می‌شد.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900022

دیگر خبرها

  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست