Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@17:39:08 GMT

انتشار عکسی از یک موجود ناشناخته در گوگل ارث

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۳۴۱۴

انتشار عکسی از یک موجود ناشناخته در گوگل ارث

گوگل ارث با انتشار ویدئویی از یک موجود ناشناس با ظاهری عجیب، کاربران فضای مجازی را وحشت زده کرد.

به گزارش ایمنا، انتشار سایه‌ای عجیب از یک موجود نامعلوم توسط گوگل ارث باعث ترس و وحشت در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. در ویدئوی منتشر شده این موجود مرموز در حال راه رفتن در مسیری خاکی با نیم تنه‌ای بلند و سری متورم ظاهر شد و موجی از وحشت را در بین کاربران ایجاد کرد و همچنین بسیاری را نیز به دنبال شفاف سازی هویت این موجود زنده کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر موجود در سرویس نقشه دیجیتال، سایه‌ای ترسناک از موجودی را نشان داد که از طریق Google Earth منتشر شد و بر روی یک مسیر خاکی در نقطه‌ای دورافتاده از جهان در حال راه رفتن بود. این موضوع واکنش کاربران را برانگیخت و بسیاری را هراسان و وحشت زده کرد. به نظر می‌رسد این تصویر در اوایل صبح یا در شب گرفته شده و تاکنون بیش از دو میلیون بازدید داشته است. مشخص نیست که این تصاویر از کجا گرفته شده اند، یا محقق Google Earth چگونه توانسته آنها را پیدا کند. بسیاری حدس زدند که این موجود عجیب یک موجود بیگانه است. برخی دیگر خاطرنشان کردند که این سایه توسط یک عکاس Google Street View ثبت شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 536727

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فضای مجازی کاربران فضای مجازی گوگل ارث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یک موجود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی

کمتراز ۹۰ روز تا المپیک مانده و گفته میشود که از نظر امنیت دربالاترین جایگاه قرار دارد اما فرانسه در همین روزها درگیره حمله های تروریستی است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077277 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟